/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kandu
Fra : kivi
Vist : 366 gange
50 point
Dato : 17-08-16 09:32

er det kun mig der har problemer med kandu i 8 ud af 10 gange siger den at kandu er for længe om at svare jeg har være inde og give kandu fortrinsret

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 17-08-16 09:47

Nej det problem har jeg også ind imellem.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 17-08-16 09:57

Samme problem her ind imellem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-08-16 10:21

Det har jeg også - både med windows XP / 7 / 8 / 10 og forskellige browsere.

Min forbindelse er ellers rimelig hurtig med 35/10

Jeg har på fornemmelsen at Kandu er flyttet til en billigere forbindelse - måske er reklameindtægterne ikke tilstrækkelige til den gamle hurtige forbindelse.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 17-08-16 11:45

Jeg tror at deres server er forældet og ikke kan følge efterspørgelsen, og som nævnt er det altid et spørgsmål om kapital
MV2

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 17-08-16 12:05

Det er træls som det heder på nordjysk....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-08-16 13:09

............ også her. Men et klik på F5, så kommer den som regel.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-08-16 13:45

Tålmodighed er en dyd.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 17-08-16 21:10

Citat
Tålmodighed er en dyd.

.....................hvis man gider at vente.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-16 08:14

Jeg har sagt det før, men gentager gerne: Kandu bør finde sig en anden udbyder som host.

..og så bør de se at få ryddet op i koden. Selv W3.org nægter at validere siden pga. de mange fejl og mangler:

https://validator.w3.org/check?uri=www.kandu.dk&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-08-16 13:27

det er da også blevet være det sidste årstid

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-08-16 14:07

- den er mere nede end oppe!

God weekend

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-08-16 14:16

jeg har fået så mange tilkendegivelser så jeg ved ikke hvem som skal have poing

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-16 14:47

Gi' dem til Kandu.............................................de fortjener det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-08-16 15:41

Citat
Gi' dem til Kandu.............................................de fortjener det. Engel

MON de selv gider at logge ind - hvis de selv har prøvet at bruge siden, ville de STRAKS gøre noget ved problemerne, ikke lade det stå på i flere år.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-08-16 14:55

tak alle sammen jeg tror jeg annulere spørgsmålet ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-08-16 20:50

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 21-08-16 08:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål