/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Efterlyser Dansk importør Dekupørsav.
Fra : kai-d
Vist : 277 gange
300 point
Dato : 09-08-16 22:30

Jeg kan ikke rigtigt finde Dansk importør af:
Dekupørsav PARKSIDE PDKS 120 A1
Mangler gummi dims til pustefunktionen.
Har ikke brugs- anvisning Mvh. Kai.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-08-16 22:36

https://www.google.dk/search?q=PARKSIDE&oq=PARKSIDE&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=parkside+tools+spares

Hvilken del mangler du, hvis det er den ´puster´ du før har skrevet om, så har jeg muligvis noget - men vis lige et billede af genstanden.

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 09-08-16 22:48

Hej igen mangler den runde gummi dims der giver puste funktionen og også gerne selve fodstykket med 2 huller i.
http://www.lauritz.com/da/auktion/dekupoersav-parkside-pdks-120-a1/i3508111/

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 09-08-16 22:51

En rund gummimembram ca. 1 cm. i højden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-08-16 23:25

Citat
En rund gummimembram ca. 1 cm. i højden.

Kan ikke lige se hvilken du mener, men er det den ´slange´, så sælges de meget billigt på Ebay.
Og kan selvfølgelig ikke lige huske hvilket navn de sælges under?
Ellers køb en lille blæser/ kompressor, med bevægeligt hovedet - sikkert meget billigere end skulle anskaffe sig originalt.
Eller bare en almindelig lille blæser, til PC de fåes ned til et par cm.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-08-16 23:28

Hvis det er denne ´slange´ du tænker på, burde den kunne ´lappes´ men som skrevet? hvilken del er den galt med:
http://www.lauritz.com/Item/ItemImage/ItemImagePage.aspx?LanguageId=1&ItemId=3508111&ImageNo=7&ImageCount=7

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 09-08-16 23:39

NB jeg har før lavet afstøbninger i gips/ silikone/ ler og så lavet originalen med Epoxy, og det var manglende motor leje til en akvarie pumpe og det holder stadig.

Har også skrevet et indlæg/ TIP om samme. det er bare under spørgsmål, da jeg ikke kan skrive TIPS.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 10-08-16 06:38

Tak for svaret mig-selv
AKVARIEPUMPE med lidt slange, har nu købt en mini en på nettet det er sagen.
Tusind tak for ideen.
Mvh. Kai.