/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
OVERFLYTTE KONTAKTER
Fra : vic200
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 06-08-16 10:42

Hej med jer alle.

Jeg har en ældre smartphone Samsung GT 5536. Jeg har oprettet en GMAIL og den er tom, da jeg aldrig har brugt den. Nu har jeg købt en ny Huawei P9 og så har jeg hørt at jeg kan overflytte alle mine kontakter til Gmail og så igen hente dem, når jeg får gang i den nye tlf. Har bestilt et nyt nano kort, tror jeg det hed.
På min Samsung kan jeg finde noget der hedder flytte kontakter til sim eller SD kort, men ikke til Gmail.
Er der en der kan forklare mig trin for trin hvordan jeg gør det og henter dem igen på den nye P9.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-08-16 13:12

Gå til kontakter/personer/ klik på menu = importer/eksporter

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-08-16 14:57

Noget i stil med dette, bare brug Accounts:
https://www.youtube.com/watch?v=H7ssAukkPZk

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 06-08-16 14:58

Ja mig-selv men der har jeg kun mulighed for eksport til SIM eller SD kort ikke noget med Gmail.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-08-16 15:00

nb, når du spørger om problemer, så var det en god ide hvis du oplyste Android udgave.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 06-08-16 15:02

Ok det er ikke sikkert at din tlf kan smide det på nettet, men så gem på SD kort og importer fra den nye tlf.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-08-16 15:06

Hvis du går ind i indstillinger ´konto´ er der så ikke noget der hedder synkroniser - hvis, så vælger du din Gmail.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-08-16 18:05
Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 07-08-16 11:47

Hej Vic

du bør ha et punkt som hedder kopier kontakter (min er på engelsk og hedder "Copy contacts"
der kan du kopier fra Telefon (SIM) til Google (Gmail)
Der står i () hvor mange kontakter der er i hvert af dem

Godkendelse af svar
Fra : vic200

Dato : 22-08-16 17:26

Tak for svaret mig-selv.