/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tidligere søgninger
Fra : miami
Vist : 243 gange
74 point
Dato : 05-08-16 13:03

Når jeg skal udfylde navn, email osv på en vilkårlig hjemmeside, dukker mine tidligere indtastninger op forneden. Hvordan stopper jeg det?
Mvh Mia

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-08-16 13:38

Hvilken browser bruger du?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-08-16 22:58

Hvis du i søgefeltet - i START skriver COOKIES og klikker på Aktiver eller...og går til Autofuldførelse kan du håndtere det der.
Men dårlig ide, da du sikker gerne vil bruge det senere, ellers prøv at slet browserens data.

Kommentar
Fra : miami

Dato : 06-08-16 10:04

Microsoft

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 74 point
Dato : 06-08-16 10:25

Jeg går så ud fra at det er windows 10 browseren edge.

Oppe til højre er der tre prikker klik der og vælg indstillinger
rul så ned til og klik på avancerede indstillinger
rul ned og det er vist den der hedder "sideforudsigelser" som husker at du har været der før.

Eller er det et båt "e" med gul streg du kikker på når du skal på internettet.

Det gør det nemmere at hjælpe, når vi ved hvad det er for en
windows (7 - 8 eller 10 ) og hvilken browser du bruger.

Godkendelse af svar
Fra : miami

Dato : 06-08-16 21:49

Tak for svaret Eyvind.