/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvorfor lukker Norton AntiVirus ned efte~
Fra : AtoZ
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 25-06-03 01:26

Undrer mig over, hvorfor Norton AntiVirus 2003 automatisk lukker efter 10-20 sekunder. Når jeg åbner programmet for at f.eks scanne disken eller for at køre LiveUpdate, så når jeg ikke ret langt før det lukker igen. Jeg har mistanke om at der måske er en virus på maskinen, men jeg kan ikke få lov til at scanne for virus (da det jo lukker ned). Hvilken virus kan det mon evt. være, der sætter antivirus ud af spillet. Programmet er nyinsstalleret, maskinen kører Win98SE. Nogle go'e forslag??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 01:31

Prøv at scanne din computer ved hjælp af denne online-virusscanner:
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-06-03 05:56

Prøv at scanne med F-Prot. Det fylder blot 2 disketter og er meget effektivt. Lidt langsomt. Scanner helt nede fra dos-systemet. Hent det her http://www.avirus.dk/startf-prot.htm På siden der finder du også en nøjagtig instruktion på dansk. Hvis du har virus vil F-Prot "redde" dig. Kom tilbage når du har scannet. Husk at deaktivere Norton før du bruger F-Prot.

Kommentar
Fra : kurt.holst

Dato : 25-06-03 08:47

Jeg havde noget af samme problem men med MS Publisher, hvor jeg tror problemet var, at jeg havde 2 forskellige versioner. Jeg afinstallerede begge og reinstallerede kun én, hvorefter programmet kørte som det skulle.

Kommentar
Fra : Loka

Dato : 15-11-03 17:01

Hejsa jeg har samme problem men jeg kan godt scanne med en online scanner der fandt den også noget.
Har også prøvet i fejlsikret tilstand med Norton antivirus 2003 men den fandt ikke noget.
har lige hentet F-prof og den lukker også hvis man kører den direkte.
har haft Blaster virus så ved hvordan den reagere og tror ikke det har noget med den at gøre