/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Paint Ide alternativ.
Fra : svendgiversen
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 01-08-16 21:22

Sådan som kandu opfører sig efterhånden, må vi jo finde alternativer.

Dem er der flere af inden for min hobby, slægtsforskning, men min kone er kunstmaler.

Her blev hendes børnebørn i går afhentet af en svigersøn,
der anbefalede et dansk alternativ til kandu inden for maling og kunst ideer.

Desværre fik vi ikke nedskrevet internet adressen,
men jeg mener at det var noget mad at male på engelsk: painting
kombineret med noget med at få nye gode kunstneriske ideer?

Nogen der ud fra dette kender et dansk forum tæt på dette: paint ideas ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-16 22:07
Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-08-16 22:58

Citat
svigersøn,
der anbefalede et dansk alternativ til kandu inden for maling og kunst ideer.

Desværre fik vi ikke nedskrevet internet adressen

Hvorfor ringer din samleverske ikke til sin svigersøn for at få svaret ?????????????????????

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-08-16 00:30

Citat
Hvorfor ringer

Sikkert fordi kandu skal bruges, mens det endnu virker - og er gratis.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-08-16 00:32

Eller fordriv tiden med dette - kan også male:
http://www.escapemotions.com/experiments/flame/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-08-16 13:35

Rettelse, det var ikke vore børnebørn, der blev hentet,
men et barnebarn og hendes kusine, og det var kusinens far der hentede pigerne.

En meget flink og veltalende, snart 40 årig far, fra Amager,
der varmt anbefalede det for os nye ide forum.

Eksempelvis viste han os foto af en designet havebænk han havde lavet med inspiration derfra.

De er nu taget på ferie, men hvis ingen kloge kandu brugere kan gætte den nævnte hjemmeside, kan vi selvfølgelig i løbet af et par uger finde frem til det anbefalede kunst ide forum.

Og når jeg spørger her er det også fordi andre kunst/ide elskende kandu brugere,
måske kan få glæde af det?

På vej væk fra et stadigt ringere kandu, kan vi kunst elskere måske mødes der??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-08-16 15:55

Jeg har nu mailet til kusinens fars svigermor,
en søster til min kones afdøde mand,
en lidt kompliceret familie jeg har fået,
og spurgt om det pågældende forum.

Hvis hun ikke ved det, spørger hun sikkert familien der er på ferie.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-08-16 21:10

Fandt selv dette, og håber så at det ikke bare er det?

http://www.altomdata.dk/nu-er-pinterest-paa-dansk

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 11-08-16 09:40

Jeg håber du finder siden. Jeg er også interesseret, og følger løbende med her.
mvh. Amanda

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-08-16 13:24

Den hedder interest

Lige kommet hjem fra ferie i Brugge og Alsace.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-08-16 16:33

Rettelse:

Nu Har jeg spurgt Morten. Det hedder PINTEREST

Sorry Svend

Accepteret svar
Fra : amandaKanDu

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-16 10:00

Pinterest.com er ok, men generelt lidt rodet.
Jeg søgte på acrylic painting ideas og fandt denne side:
https://dk.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=acrylic%20painting%20ideas&etslf=16524&eq=acrylic&0=acrylic%7Cautocomplete%7C4&1=painting%7Cautocomplete%7C4&2=ideas%7Cautocomplete%7C4

masser af idéer, hvis man kan engelsk.
mvh. Amanda

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-08-16 11:06

Tak for svaret amandaKanDu.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 18-08-16 11:14

mange tak svend