/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kan ikke finde
Fra : jensviggo
Vist : 298 gange
50 point
Dato : 31-07-16 06:28

Elisevej, der ligger i nordjylland nær Blokhus/Løkken/Grønhøj i Jammerbugten.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-07-16 08:19

Sikkert fordi der kun ligger en Elisevej i Aalborg... :-D

Og så selvfølgelig i Odense, Greve, Viby Sjælland.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-07-16 13:49
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-08-16 00:26

???
Hvem har du fået adresserne fra.

Spørg Hjørring Kommune, hvis du er i tvivl - det kan jo være de lige har lavet en ´ny´ vej, med næsten identiske navne?? men tvivler da posten og andet (BaBu) har svært ved at finde vej til almindelige boliger (hus numre) - tænk så 2 vejnavne med E som eneste forskel - så kunne jeg virkelig tænke mig at de (beboerne) lavede deres egen sorterings ? postkasse, for misforstået post/reklamer osv.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 03-08-16 06:02

Jeg har spurgt Jammerbugt Kommune, da adressen skulle ligge der, men de har ingen Elisevej 6, men en masse andre pigenavne i området, bl.a. Ellysvej, Emilievej, men ingen Elise..