/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvilken type internet bruger er du?
Fra : o.v.n.
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 30-07-16 22:35

Jeg læste en side på DRs hjemmesiden, Test dig selv: Hvor hemmelig er du på nettet?
Nu ved jeg ikke om i vil fortælle hvilken kategori i er tættets på men jeg spørger alligevel, vi er sikkert en blanding af alle mulighederne, selv er jeg meget tæt på være et 7 tal

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-16 22:37

Ups jeg glemte at lægge et link, i skal selvfølgelig have mulighed for at læse hvad jeg spørger om:
https://www.dr.dk/nyheder/viden/tech/test-dig-selv-hvor-hemmelig-er-du-paa-nettet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-16 22:40

Lidt forklaring må i gerne tilføje i stedet for kun at skrive et tal, det er faktisk en betingelse for at få sit indlæg accepteret som svar at jeg er lidt skribleri

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 30-07-16 23:31

BJeg har haft Yousee, men da jeg ikke henter film, vil jeg ikke betale 250 kr pr. Md. For Facebook - data og avisløsning samt mail.

Jeg har nu Oyster, og da mit forbrug er som ovennævnt, har jeg internet til 100 kr pr. Md.

Det kører fint, og jeg er godt tilfreds.

Accepteret svar
Fra : allano33

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-16 23:50

Ja jeg er type 4.
Jeg er klar over at internettet faktisk kender mig selv bedre, end jeg kender mig selv.
Men jeg bruger lidt reklame blocker og virus program og ellers syntes jeg at hvis man skal sikre sig mere bliver det for omfattende og så kan man lige så godt stoppe med at bruge nettet.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-07-16 11:07

Jeg ved faktisk ikke, hvilken type jeg er. Er nok atypisk, da jeg overhovedet ikke bruger sociale medier. Kommunikere udelukkende pr. e-mails på pcen.

Og så kunne jeg ikke drømme om, modsat flere af mine bekendte, at bruge den samme password, flere steder. Har over tredive, at holde styr på. Altså en ny til hver ting.

M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-16 01:37

Tak for indlæg indtil nu selvom Klatterup har misforstået spørgsmålet,
hvorfor er der ikke flere som vil fortælle hvor meget eller hvor lidt de bekymrer sig om deres privatliv eller mangel på privatliv på internettet? Er i måske lidt flove over hvor lidt i måske går op i det emne?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-16 13:32

Da jeg gerne vil købe lidt elektronik over nettet, har de jo også min adresse, som kan deles videre.
Jeg blander ikke surferiet med bankverdenen og e-boks og borger dk, da det kører over en speciel harddisk.
Jeg har Facebook men ikke nogen venner, for jeg bruger ikke tjenesten.
Tvitter gider jeg ikke.
Familiebilleder og begivenheder må dem der er interesseret komme hjem og kigge på.
Youtube kigger jeg på.
Skypevenner er til at tælle på een hånd.

Men hvilken kattegori jeg hører til, kan jeg ikke overskue..................

Halløj......................jeg glemte lige Kandu.dk - som nok ved alt om mig, selvom de vel ikke kan finde rundt i deres arkiver.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-08-16 01:22

Tak for svaret allano33. Tak for forklaring om din type internetbruger
Det blev ikke en lang debattråd men jeg forsøger igen en anden gang