/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med at opdatere Windows 10
Fra : o.v.n.
Vist : 382 gange
200 point
Dato : 29-07-16 23:58

Min bærbare med Windows 10 64bit opdateres ikke, jeg har forsøgt at nulstille systemet den 24 juli men det hjalp ikke, der er ingen opdateringer efter den 3. juli når jeg vil se installerede opdateringer.
Fejlen er (0x80080008) og jeg har søgt på internettet efter løsninger, de løsninger jeg har forsøgt virker ikke for mig.
Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-07-16 00:24

Venter til i næste uge, der kommer en meget stor opdatering runde - det kan jo så være det kommer i gang igen...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-07-16 11:42
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-07-16 11:48
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-16 12:44

Tak men det er opdatering der ikke vil virke så hvordan får jeg installeret den store opdatering i næste uge?
De link som vises har jeg forsøgt uden held

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-07-16 12:58

Tænkte nok, at du havde været der.
Kan det mon være overbelastning
http://www.computerworld.dk/art/234467/driller-windows-10-opdateringen-saa-kan-dette-vaere-loesningen

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-07-16 14:44
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-16 15:34

Den sidste har jeg ikke forsøgt, den bliver afprøvet engang i aften når jeg tænder der bærbare

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 30-07-16 21:38
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-16 22:01

Webnoob: "Problemet blev ikke identificeret under fejlfinding"
det var første del nu kører jeg kommandoerne 10 minutter efter:
Færdig og har søgt opdateringer, mit system er opdateret står der så det tror jeg på indtil videre

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-16 22:07

Tak for svaret webnoob. Jeg håber at rettelsen varer ellers spørger jeg igen

Katekismus: Tak for hjælpen men ved nærlæsning er det problemer med at installere Windows 10 og ikke opdateringer efter installering, derfor går pointene til Webnoob