/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kommer snart til en by nær din.
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 688 gange
50 point
Dato : 29-07-16 19:19

Tirsdag morgen ved ni-tiden begyndte en morgenmesse i den katolske kirke i Saint-Etienne-du-Rouvray,

Pludselig, omkring kl. 9:45, brød to knivbevæbnede mænd ind ad en bagindgang. De angreb præsten, der forsøgte at forsvare sig, mens kirkegængerne skreg til angriberne, at de skulle holde op. De to mænd tvang præsten ned på knæ og ville skære halsen over på ham. Nonnen Danielle udnyttede øjeblikket til at flygte.

Terroristerne beordrede den 87-årige kirkegænger Guy til at filme, at de fremsagde arabiske bønner ved alteret og skar halsen over på Jacques Hamel. Han faldt til jorden med ansigtet vendt opad mod himlen.

Guy blev herefter knivstukket i hals, arme og ryggen. Han spillede død for at overleve.

Kommer snart til en by nær din.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-07-16 20:10

Siden lastbilen på Bastilledagen 14. juli pløjede flere end 80 mennesker til døde på Promenade des Anglais i Nice, er der fundet masser af Pokemon'ner.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-07-16 20:32

Nu har jeg kun en gang været i vor lokale kirke, i løbet af i 7-8 år,
til en konfirmation, så risikoen er nok ikke så stor.

Og mange flere betjente hjælper jo ikke, hverken i Frankrig eller her,
ingen ved jo hvor de vil slå til næste gang.

Det eneste der hjælper er, at deres egne retlinede muhamedanere selv bekæmper dette:
> at de fremsagde arabiske bønner ved alteret og skar halsen over på Jacques Hamel.

Vi kristne har heller ikke, under korstogene og senere, været for gode mod de "vantro".
Mon ikke det er på tide at vi sammen indleder en fælles sag mod de yderliggående fra IS?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-16 06:19

I Tyskland og USA myrder de højreradikal løs. Hvordan forhindrer vi herhjemme typer som dem og den tossede Nordmand? Nedlægger folkekirken? Stiller en betjent ved hver hoveddør landet over og udsteder udgangsforbud? Udviser alle Danskere hvis familie har boet her i landet i mere end 3 generationer? Undgår højre-radikalisering af unge ved at lukke institutionerne og skolerne? Fratager borgerne stemmeret og foreningsfrihed?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-16 06:29

Man kunne jo til en begyndelse behandle de svageste borgere ordentligt (..også etniske Danskere).

Dvs. sørge for at de mennesker der nu engang er her, hjælpes til at komme på fode, istedet for kontrol og stille urimelig krav til selvforsørgelse ved, at benytte disse mennesker som billig arbejdskraft for virksomhederne, som det blev vedtaget ved 3 part forhandlingerne.

Løven dræber ikke, hvis den er mæt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-16 06:36

Iøvrigt er det min overbevisning at mange arbejdsløse, måske især ikke etniske Danskere, ofte er meget entrepanante typer. De får blot ikke lov at virke i samfundet. En iværksætterordning med lemlige betingelser som gav mulighed for at åbne egen forretning var måske også en vej at gå?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-16 06:39

lemlige ...naehh... det var nu ikke lige dét jeg mente
..lempelige ...for dælen da også!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 30-07-16 09:07

Citat
I Tyskland og USA myrder de højreradikal løs. Hvordan forhindrer vi herhjemme typer som dem og den tossede Nordmand?

Nåeh. Det er de højreradikale der er problemet.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-07-16 11:00

Udover det spejlblanke indlæg fra dhimmie-svend, undrer det mig virkeligt, at han - trods sin påståede ingeniøruddannelse - hiver en gammel påstand frem og gør den til noget endegyldigt
Citat
Vi kristne har heller ikke, under korstogene og senere, været for gode mod de "vantro".
Korstogene var først og fremmest forsvarskrig mod en ekspanderende islamisk verden, der i 1095 havde erobret 2/3 af de gamle kristne kernelande og nu truede med at rende resterne af det byzantinske storrige over ende og dermed få fri adgang til Europa via Balkan. Muslimerne gik sejrrigt ud af konfrontationen. Men korstogene standsede trods alt midlertidigt islams fremmarch og gav Vesten fred i et par hundrede år til at udvikle sin egen kultur.....som snart er saga blot takket være historieløse mennesker - f.eks., som svendgiversen og Molo.

Og lige et PS. http://m.b.dk/globalt/nobelprismodtager-euroen-er-en-trussel-mod-eus-fremtid
Det er der intet nyt i.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-07-16 14:24

Op mod 100 uledsagede gråskæggede flygtningedrenge i slåskamp efter fodboldkamp.
Da vi kiggede ud i vores have, ser vi 10-15 uledsagede flygtninge drenge på ca., 20 - 25 år, der slår løs på hinanden. Det lignede en reel blodrus, siger en nabo til Børnecenter Tullebølle.

Kommer snart til din landsby
(Det er korstoget i 1095 der er skyld i deres frustrationer, siger flere "højtuddannede" ingeniører)

Utrygheden breder sig tilsyneladende blandt naboerne til teltlejren for asylansøgere i Næstved.

Det fortæller en nabofamilie, som ønsker at være anonyme, til avisen Sjællandske. Situationen er ifølge familien eskaleret så voldsomt, at de har valgt at flytte væk fra området.
"De render rundt i vores haver, kigger ind af vinduer og tager fat i dørhåndtagene. Vores børn har ikke lyst til at være her, og så er det altså for galt," lyder det fra naboen.

Kommer snart til din by

Og lad os så med 7" søm slå fast:
Citat
I et brev terroristen Anders Behring Breivik har sendt til flere medier, sier han at han tror på Odin og at ikke er, og aldri har vært, kristen.

«Det er få ting i verden som er mer patetisk enn Jesus-skikkelsen og hans budskap, og jeg har alltid foraktet den svakheten og den internasjonalismen som kirken representerer» skriver Breivik blant annet i brevet.
http://www.vl.no/nyhet/breivik-jeg-er-ikke-kristen-1.465538

At kalde Breivik for en Kristen, svarer vel nogenlunde til at kalde en muslim for en svineavler.

For mig lyder "Allahu akbar" Som "Allan-du-ka-bare

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 30-07-16 17:12

Citat
Udover det spejlblanke indlæg fra dhimmie-svend, undrer det mig virkeligt, at han - trods sin påståede ingeniøruddannelse - hiver en gammel påstand frem og gør den til noget endegyldigt

Når man følger debatter rundt omkring på nettet, støder man ofte på korstogshistorierne.
Det er som om de venstre radikale hermed vil legitimere muslimers nutidige fremturen.
Vi skal kort sagt sone vore forfædres handlinger for 700-1000 år siden.
Ofte hives den gale Breivik også gerne frem. Neej, der kan i bare se, vi er ikke for gode selv.

Molokyle er i en klasse for sig.
Citat
urimelig krav til selvforsørgelse

Jeg har nu, i snart 50 år, forsørget mig selv og mine. Det finder jeg ganske rimeligt, og naturligt. Derimod finder jeg det ganske urimeligt, at jeg skal forsørge alverdens bærme, som for manges vedkommende hader mig og i andre indfødte danskere.

Citat
Iøvrigt er det min overbevisning at mange arbejdsløse, måske især ikke etniske Danskere, ofte er meget entrepanante typer. De får blot ikke lov at virke i samfundet.

Tror nu nok de er ganske virksomme. Plat og svindel med offentlige midler er en anerkendt virksomhed i disse kredse. Senest så jeg (på tv) en af typerne som arbejdede for sin onkel, og samtidig modtog SU. Jo, jo de klarer sig sgu fint.
Og selv Molo må da spørge sig selv, hvordan et pizzeria kan løbe rundt, når man ser 5-6 personer i en sådan virksomhed.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-16 18:12

Reset ->

Citat
Det er de højreradikale der er problemet.

Nøeh.. har jeg påstået det?

Jeg stillede blot et spørgsmål om; hvad vi skulle gøre ved disse terrorister?

Citat
Plat og svindel med offentlige midler..

Hvem tror du har plattet mest med offentlige midler?

Hvor blev de 9 milliarder i udenlandsk moms refussion af? ..og hvor er det den manglende skatteindbetaling på 32 milliarder kommer fra?

Finanskrisen, promoveret af griske bankfolk? (Hvem betalte iøvrigt..?) Således at der har måtte skæres ned for hele velfærden i "Den nødvendige politik's" navn?

Er det fra de 2% af sociale svindlere på overførselsindkomst, på kontanthjælp eller integrationsydelse, som samlet koster den Danske stat disse summer, som får landet til at ligge i våne?

Kommer 'forbryderne' fra: Iran, Syrien, Libyen, Afghanistan ...eller er de mon fra villa'en i Nordsjælland?
Proportioner ..min ven
For at du og Tommy ikke skal tage fejl.. : Jeg befinder mig på den yderste venstrefløj og bryder mig bestemt ikke om, at hverken Islamister eller højreradikale elementer får indflydelse på Dansk suveræn politik. Derfor takker jeg bl.a. også nej til EU ..men hilser Norden's sammenhold velkommen istedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-16 18:19

Ps.
PUTIN for president of: People's state of Denmark!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-16 20:24

Svine/ kamel drivere eller bare en Dansk pels avler:
Det starter her - ? og det kan vi (menneskehen) bare ikke finde ud af:
https://www.youtube.com/watch?v=dsxtImDVMig

Men så verden sikkert endnu mere overbefolket

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-07-16 00:06

Molo, du blander æbler og bananer sammen i en pærevælling. At der er nogen der fifler med moms og skat legaliserer ikke, at smøre en uhæmmet økonomisk indvandrings-byrde på alm. danske skatteydere.

Citat
PUTIN for president of: People's state of Denmark!!
Putin er mig bekendt ikke dansk statsborger. Såååå, det er en ommer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-16 08:02

Tommy ->
Citat
Putin er mig bekendt ikke dansk statsborger.

Jamen, så gør vi da bare alle Danskere til Russiske statsborgere

Der er ingen som har lavet regnestykket: Hvor meget udbetales i kontanthjælp vs. hvor meget sparer staten og andre i lønninger på div. nyttejob, aktiveringsordninger og løntilskudsordninger?

Man får jo noget for pengene og det er noget vrøvl, hvis man tror at man kan undslå sig at arbejde for kontanthjælpen ved at lægge sig syg eller simpelthen ikke møde op.

Jeg er helt enig i at alle som kan også bør arbejde. Men det kræver at der udbetales en fair løn på alm. arbejdsmarkedsvilkår (ferie og feriepenge, dagpengeoptjening, forøget fradrag, mm.) og at der er arbejde at få.

Så skal de skal tage en uddannelse siges der. Nu er der sådan, at det kan alle ikke 'bare'. For det første er det ikke alle som bliver optaget på div. studieretninger og for det andet er der mange som ikke har de åndelige evner og kompetencer dertil.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-07-16 08:09

Citat
Nøeh.. har jeg påstået det?

Jeg stillede blot et spørgsmål om; hvad vi skulle gøre ved disse terrorister?

Jamen, kan du ikke lige komme med nogle eksempler på de højreradikale myrderier. Det forekommer mig, at det er islam der har myrdet løs denne sommer.

Er selvfølgelig enig med Tommy
Citat
At der er nogen der fifler med moms og skat legaliserer ikke, at smøre en uhæmmet økonomisk indvandrings-byrde på alm. danske skatteydere.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-07-16 19:39

Citat
Jamen, kan du ikke lige komme med nogle eksempler på de højreradikale myrderier. Det forekommer mig, at det er islam der har myrdet løs denne sommer.
Jeg sidder også i spænding over, om der dog ikke snart kommer et par eksempler.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-16 06:58

reset & Tommy -> Eksempler? Vær's'go': https://en.wikipedia.org/wiki/Right-wing_terrorism

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-16 07:06

ps. Jeg har lavet regnestykket:

Kontanthjælp: 9 milliarder.

Sparede lønninger: 7.5 milliarder.

'Underskud': 1.5 millarder.

Dvs. alene momsrefussionsfileriet svarer til 6 års udbetalinger af kontanhjælp.

Så pak nu al jeres snak om at beløbene ikke er sammenlignelige væk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-08-16 15:08

Dette kan man læse i en rapport som den hollandske sikkerhedstjeneste AIVD har offentliggjort.

Citat
Den virkelige trussel kommer ifølge sikkerhedstjenesten fra ekstremt venstreorienterede organisationer, såsom AntiFascistisk Aktion (AFA) og Kollektivet Anti-Fascistisk og Kapitalistisk Arkiv (Kafka).

Ifølge AIVD bruger disse venstreorienterede klubber metoder som 'vender sig mod den demokratiske retsorden'.
http://blog.balder.org/?p=1090

Citat
Kontanthjælp: 9 milliarder.

Sparede lønninger: 7.5 milliarder.

'Underskud': 1.5 millarder.

Dvs. alene momsrefussionsfileriet svarer til 6 års udbetalinger af kontanhjælp.

Så pak nu al jeres snak om at beløbene ikke er sammenlignelige væk.
Det regnestykke kræver nok en mere tilbundsgående forklaring på, hvor div. tal stammer fra? - Især den der, med de "sparede lønninger" Hvor er det tal som angiver produktionstabet? Én sparet løn til en person giver vel et produktionstab..? Med mindre firmaet lukker - men så er det helt andre tal vi opererer med.

Molo forklar venligst regnestykket. Onkel Tommy er altid med på en lytter.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-08-16 15:34

Studerende tilbydes skurvogne på havnen i Aarhus.
Man skal tage det som en oplevelse og se det som et mini-lejrskoleophold, lyder det om boligtilbud til unge. (Set på TV2 NEWS)

Så er det vel godt nok. De studerende har jo ikke som flygtningene, et retskrav på en bolig
To fluer i smæk = Imens du dygtiggøre dig, kommer du på mini lejrskoleophold.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-08-16 16:35

Arh, den slap du sgu billigt fra Molo, altså dokumentationen om den, af dig, påståede omfattende højreradikale terrorisme. Sagen er nok, at der ikke findes nogen særlig terror fra den kant.

Angående kontanthjælp. Ved ikke hvor du har de 9.mia fra fordi ifølge denne artikel; http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/indvandrere-paa-kontanthjaelp-her-er-chok-tallene/5989724
bruges der alene på invasorerne 11. mia, og de udgør 84%. Gad vid hvad totalen er hvis man regner det hele med såsom boligsikring, lægehjælp, tolkebistand, osv osv.
Men er sikker på, at der kunne bygges boliger til alle studerende, for beløbet

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-08-16 18:34

Citat
bruges der alene på invasorerne 11. mia, og de udgør 84%. Gad vid hvad totalen er hvis man regner det hele med såsom boligsikring, lægehjælp, tolkebistand, osv osv.
Men er sikker på, at der kunne bygges boliger til alle studerende, for beløbet

Jeg tror, at Molo har fået sig et "lille" forklaringsproblem.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-16 19:18

Tommy & reset -> Det 'regnede'med du/I ville skrive, men du/I skal nu også have lov at gøre lidt af 'arbejdedet ´

1.) https://www.fm.dk/publikationer/2016/finanslov-for-2016
2.) http://www.dst.dk/da/Statistik/NytHtml?cid=20049

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-16 21:35

Yommy : Som så mange andre 'chef økonomer': (MLH) og hans chefer i CEPOS (MÅ + BHJ);

DE kan jo ikke regne. ..og/men; rammer konstant ved siden af !!!

https://www.information.dk/databloggen/2013/12/oekonomiske-prognoser-sigter-godt-rammer-skidt-skidt-faktisk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-08-16 11:36

Citat
Tommy & reset -> Det 'regnede'med du/I ville skrive, men du/I skal nu også have lov at gøre lidt af 'arbejdedet
Fortæl os lige hvad afsnit vi skal kigge på.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-08-16 20:23

Søren Pind udtaler: "Vi er ikke i krig med islam"
Det er sørme godt at vide........Men hvad nu, hvis islam er i krig med os..?
Har vissenpinden set sagen fra den vinkel..?

En opfordring til DF. Se nu for fanden at få væltet den regering!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 02-08-16 20:54

Citat
Søren Pind udtaler: "Vi er ikke i krig med islam"

Tror sgu han sætter kikkerten til glasøjet.

Citat
En opfordring til DF. Se nu for fanden at få væltet den regering!

Det gør de så ikke. De gør i det hele taget ikke andet end, at snakke, snakke, snakke.
Hvis de mente noget med al snakken, satte de regeringen stolen for døren. Herre jemini, de har 38. mandater. Sæt i gang Tulle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-16 07:33

Politikerne har skam intet imod flygtninge og indvandrere ...jo flere jo bedre. Hvis man så oven i købet kan 'bevise' at de er både onde og dovne, så har man det perfekte redskab til at trampe på de dårligst stillede borgere. De grådige modtagere af overførselsindkomst skal da ikke have et ben til jorden, så derfor sættes f.eks. kvindelige indvandrene fra muslimske lande i gabestokken, således vi andre kan forstå at det er nytteløst at føde på de der ikke gider arbejde (= alle ledige).

Det er spil for galleriet, så der kan blive økonomisk råderum ....for SKATTELETTELSER!

Tro nu ikke at jeg er en lalleglad venligboer. Jeg gætter dog på at de eksempler man fandt i Odense Kommune kunne forklares ud fra andre kriterier end at de kvindelige kontanthjælpsmodtagere af anden etnisk oprindelse end Dansk løj sig syge. Det kunne jo tænkes at de er i den fødedygtige alder, er gravide, i forvejen passer en mindre børneflok hjemme og har flere i tankerne. Det ER kulturbestemt, men hvorfor skal resten af de ledige så stå på mål for dette?

Flere Sydamerikanske lande har fundet løsninger: Byd flygtninge velkommen, men de får ikke en daddel fra staten. Det er forbeholdt landets egne statsborgere. Gjorde man således herhjemme er jeg sikker på at mange ville vende snuden den anden vej (..tage hjem igen) eller lige så stille og roligt sive mod andre himmelstrøg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-16 07:43

Iøvrigt er jeg helt enige med jer: Lad os nu få det valg.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-16 07:53

Noget helt andet er: Kunne vi ikke snart indse at vi intet har at gøre i fremmede nationers krige og konflikter?

Vi er jo legitime mål for kombatanterne, hvad enten de legale eller 'illegale'. I deres øjne er vi fjenden, da vi jo bekriger dem militært. Det er så komplet ligegyldigt om krigen foregår i Ukraine, Asien eller Mellemøsten. For helt ærligt; så rager de mig en bønne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-08-16 10:31

Citat
Flere Sydamerikanske lande har fundet løsninger: Byd flygtninge velkommen, men de får ikke en daddel fra staten. Det er forbeholdt landets egne statsborgere. Gjorde man således herhjemme er jeg sikker på at mange ville vende snuden den anden vej (..tage hjem igen) eller lige så stille og roligt sive mod andre himmelstrøg.
Aha, ser du, det lyder som et fornuftigt tiltag - i hvertfald ikke Enhedslistens mening.
Hvis du virkelig mener det du har skrevet, skal X sættes ved Nye Borgerlige.

Principprogram
Citat
1. Vi skal stoppe al asylbehandling i Danmark og sende migranter på midlertidig opholdstilladelse tilbage, når opholdstilladelsen udløber.

2. Vi skal knytte retten til offentlig forsørgelse til statsborgerskabet. Udlændinge skal forsørge sig selv. Kan de ikke det, må de rejse et andet sted hen.

3. Vi skal udvise udlændinge, der begår kriminalitet – efter første dom og konsekvent.

Der er ingen partileder – bortset fra mig selv – der har vist hverken ønske om eller vilje til at gennemføre disse tre helt afgørende ændringer i Danmarks udlændingepolitik.

Ifølge de seneste meningsmålinger, vil hver 10. dansker stemme på Nye Borgerlige......sikkert mange flere. Vi kender jo de dér meningsmålinger. Feks. skyder de altid 2 - 3 mandater mindre til DF op til et valg.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-08-16 16:14

Rikke står frem og fortæller om brutalt voldtægtsforsøg:’Det mest forfærdelige var, at folk bare gik forbi, selvom jeg skreg’
http://www.bt.dk/krimi/rikke-staar-frem-og-fortaeller-om-brutalt-voldtaegtsforsoeg-det-mest-forfaerdelige-v

Hold da op, er danskerne virkelige så lave, så små, så bange et folkefærd, at de ikke tør hjælpe et medmenneske i virkelig nød ? Føj for satan da!!
De var nok bange for at beskadige den nypudsede venligbo-glorie

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-16 18:46

Citat
’Det mest forfærdelige var, at folk bare gik forbi, selvom jeg skreg’

Et af problemerne er, at feminismen efterhånden har fået udfaset den danske mand.
Ikke mange unge mænd har mod og mandshjerte til, at gribe ind, når noget sådant sker.
Følsomme små mimoser, mere interesseret i hud og hårpleje og konstant med
snuden i mobilen.
Hvis det fortsætter vil der være to slags kvinder i Danmark. En med og en uden tap.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 03-08-16 19:37

[CITAT]De grådige modtagere af overførselsindkomst skal da ikke have et ben til jorden,
så derfor sættes f.eks. kvindelige indvandrene fra muslimske lande i gabestokken,
således vi andre kan forstå at det er nytteløst at føde på de der ikke gider arbejde (= alle ledige).
Det er spil for galleriet, så der kan blive økonomisk råderum ....for SKATTELETTELSER! [CITAT]

Så Molo, nu er det vist tid til, at komme op fra kælderen, ud og lufte sølvpapirshatten.
Nej, spøg til side. Jeg synes slet ikke, at indvandrerkvinderne på overførselsindkomst
bliver udsat for nok gabestok. Der skulle meget mere fokus på denne usmagelige
udnyttelse af systemet. De går et helt liv og snylter uden nogensinde blive bedt om
noget til gengæld. Det er imidlertid ikke perlerne man skal bebrejde, men de danske
socialarbejdere. De har som det meste af systemet stor berøringsangst overfor perlerne.
Vi bliver vist ikke enige om, hvor stort et beløb disse tilløbende personer tilraner sig,
men vi kan nok blive enige om, at havde vi ikke den udgift kunne der både blive råd til
skattelettelser samt uændret bistand til DANSKE modtagere.

Molo, helt ærlig, er du socialist længere. Hvis du kan nikke ja til de tre punkter som
Tommy gengiver, så er du ikke.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-08-16 19:50

Citat
Et af problemerne er, at feminismen efterhånden har fået udfaset den danske mand.
Ikke mange unge mænd har mod og mandshjerte til, at gribe ind, når noget sådant sker.
Følsomme små mimoser, mere interesseret i hud og hårpleje og konstant med
snuden i mobilen.
Hvis det fortsætter vil der være to slags kvinder i Danmark. En med og en uden tap.
Det er den bedste beskrivelse jeg længe har læst.
Det sørgelige er, at det er så sandt så sandt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-16 07:17

Nu har aldrig set spørgsmålet om et lands suverænitet og dermed retten til selv at skrive landets love og beskytte sine grænser, som noget specielt hverken højre- eller venstreorienteret. Jeg er imod EU af samme grund. Jeg har heller aldrig ment at udlændinge skal have adgang til Danske velfærdsydelser. Heller ikke de Østeuropæiske vandrende græshopper som af erhvervslivet bruges som løftestang til at smadre den Danske arbejdsmarkedsmodel, arbejdsmiljø og løndannelse.

Som jeg læser NB's 3 punkter handler det om at beskytte Danske statsborgere ...ikke om at genere udlændinge mest muligt.

De 3 punkter er sådan set almindelig praksis i størstedelen af verdens nationer ...uanset hvad disse lande så end har tilsluttet sig af FN resolutioner ..der for hovedpartens del er hensigtserklæringer og ikke egentlig international lov.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-08-16 19:55

PAS PÅ disse unge arabiske mænd i sort BMW, der vinker dig ind til siden: De vil dig IKKE noget GODT!
Østjyllands Politi advarer nu mod to unge arabiske mænd i en sort BMW.
En 30-årig bilist kørte i nat kl. 00.20 på Grenåvej i Egå, hvor han blev vinket ind til siden af ung mand i sort BMW, som holdt i en buslomme med katastrofeblink tændt. Manden bad om at låne bilistens mobiltelefon, hvilket undrede ham, da den unge mand selv stod med en telefon i hånden. Imens de talte om dette, var døren i offerets bil pludselig åbnet af en medgerningsmand.

Iskold kom medgerningsmanden en til bilisten med bilistens tegnebog i hånden. Han tog de cirka 7.300 kr. i kontanter, der lå i tegnebogen og et par brune Ray-Ban solbriller. Tyven sagde, at han havde taget billede af bilistens sygesikringsbevis, og at han ville få problemer, hvis han kontaktede politiet. Han smed herefter tegnebogen på jorden, og de to unge mænd kørte fra stedet.

Politiet beskriver gerningsmændene på denne måde:

A: arabisk af udseende, 23-27 år 170-175 cm, sot, kort hår med armycut, stor næse, iført hvid t-shirt og blå cowboybukser.

B: arabisk af udseende, 175-180 cm, spinkel, kort, mørkt hår, hættetrøje, som var trukket op om hovedet.

Efterfølgende kørte den sorte BMW ad Grenåvej mod Aarhus.

De to kørte i en sort BMW med sænket undervogn og et hvidt klistermærke med bogstaver i venstre side af bagruden.

http://lokalavisen.dk/pas-paa-disse-unge-arabiske-maend-i-sort-bmw-der-vinker-dig-ind-til-siden-de-vil-dig-ikke-noget-godt-/Politi/20160804/artikler/160809671/1265

De er på vej til din by.
De skelner ikke mellem venligbo-tosser og alm danske.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-08-16 20:04

Norsk-Somalisk-mand stod bag knivdrab i London.....Var overskriften i en avis.

Halloooooo, Norsk-Somalisk mand...? Hvad er det nu for noget???
Han er en somalier med norsk statsborgerskab.
Manden kan ikke både være neger og skandinav på samme tid.

Skandinav er hvid i huden
Neger er sort i huden

OG -det har intet med racisme at gøre, det er kendsgerninger.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-08-16 20:46

Noget der måske kan forklare en del af modsætningerne:
Onsdag den 23. november holder lektor Jørn Buch et foredrag på Sønderborg Bibliotek:
Islam og Kristendom.

Og ifølge vore lokale FOF anbefaliger, drejer det sig om tidlige tiders arabiske/osmaniske
erobringer, langt efter vore mislykkede "kristne" korstog med Richard "Løvehjerte" i spidsen.

Inden man angriber andre, skal man feje for egen dør...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-08-16 21:04

Citat
Noget der måske kan forklare en del af modsætningerne:
Onsdag den 23. november holder lektor Jørn Buch et foredrag på Sønderborg Bibliotek:
Islam og Kristendom.

Og ifølge vore lokale FOF anbefaliger, drejer det sig om tidlige tiders arabiske/osmaniske
erobringer, langt efter vore mislykkede "kristne" korstog med Richard "Løvehjerte" i spidsen.

Inden man angriber andre, skal man feje for egen dør...
Dit indlæg er ikke forstået. Hvad relation har Jørn Buch foredrag med tråden her at gøre..?

Eller.....
Mener du, at Jørn Buch vil modargumenter dette statement vedr. korstogene..?
Korstogene var først og fremmest forsvarskrig mod en ekspanderende islamisk verden, der i 1095 havde erobret 2/3 af de gamle kristne kernelande og nu truede med at rende resterne af det byzantinske storrige over ende og dermed få fri adgang til Europa via Balkan. Muslimerne gik sejrrigt ud af konfrontationen. Men korstogene standsede trods alt midlertidigt islams fremmarch og gav Vesten fred i et par hundrede år til at udvikle sin egen kultur..

Det håber jeg nemlig ikke - hvis, skal du da ha´ din betaling for entre retur.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-08-16 21:50

Jeg tror at Buch s foredrag mere handler om arabernes erobring af Spanien og dele af Balkan,
og hvordan de senere blev fordrevet.

Og det med at feje for egen dør, hvordan har vi, den hvide mand, behandlet andre,
eksempelvis indianerne både i Syd og Nordamerika, de oprindelige beboere i Australien etc.

Nogle med anden hudfarve blev udstillet som dyr i zoologisk have,
lige nu ser jeg en fodboldkamp hvor 80 % af spillerne er sorte...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-08-16 22:40

Citat
Og det med at feje for egen dør, hvordan har vi, den hvide mand, behandlet andre,
eksempelvis indianerne både i Syd og Nordamerika, de oprindelige beboere i Australien etc.
Overordnet set, kan du da godt ha´ret. Men omvendt så tror jeg, det er en kæmpe fejl at læse og fortolke historien med brug af 2016-briller.

Citat
lige nu ser jeg en fodboldkamp hvor 80 % af spillerne er sorte...
Hold da op, det er ligesom i danske arresthuse, dér er også 80% sorte.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-08-16 12:01

Desværre er dette blevet nødvendigt i dagens Danmark.
http://www.bt.dk/danmark/rasende-over-politiets-haandtering-af-asylansoegere-185-maend-danner-ny-hemmelig-g

Det er desværre nødvendigt når dansk politi hellere vil lege sognefogedens knægte og skatteopkrævere end at passe deres job. Laurits Betjents job er jo, at passe på befolkningen, så disse trygt kan færdes på byens gader og stræder uden at blive slået ned, få en kniv i halsen - eller som kvindekønnet, blive mangfoldiggjort i form af voldtægt.

Jeg må sige; Jeg hilser dette initiativ hjertens velkommen.
Desværre -må jeg tilføje - Denne gruppe vil nu blive mødt med floskler som "racister" nazister" "fascister" - eller som en venligbo og venstre politiker sagde: "Det er direkte usmageligt at holde øje med grupper, som er lidt mere solbrændte end de selv er"
Årsagen til oprettelse af vagtværnet gider venstre-manden og venligbo ikke sætte sig ind i. Dumhed af rang forøvrigt.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-08-16 17:56

Tak for svaret Reset.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 06-08-16 01:07

Selv tak Tommy. Altid en fornøjelse, at deltage i dine tråde, hvor man kan være sikker på, at trådstarter har argumenterne på plads.

Bliver afslutningsvis nødt til, at kommentere på din kommentar:
Citat
Manden kan ikke både være neger og skandinav på samme tid.

Det er jo sandheden. I de venstreradikales forsøg på at skabe det multikulturelle utopia, overser de ganske de kulturelle og naturlige forskelle. En af forskellene er, at vi har vores eftertragtede, flotte hvide lød for, at vi bedre skal kunne modtage D-vitamin fra solens stråler. Det er evolutionært betinget. Man kan vel derfor godt hævde, at det er direkte usundt for negre og brune mennesker, at leve på den nordlige jordklode.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-08-16 22:44

Citat
Selv tak Tommy. Altid en fornøjelse, at deltage i dine tråde, hvor man kan være sikker på, at trådstarter har argumenterne på plads.
Tak og i lige måde. Rart at se, at ikke alle på Kandu underkaster islams lystige svende, hvor kommunikationsformen ikke er ord, men en kniv i halsen.

Apropos sindssygdomme.
Nu er det ikke mig som kommer med konklusionen, men eliten, som hver eneste gang der har været udøvet terror kommer med det endegyldige svar, at handlingen var begået af en sindssyg gerningsmand - og sjov nok, er gerningsmanden altid en muslim. Så er det jeg mener, at islam hverken kan være en religion, en ideologi, men diagnosen på en sindssygdom.

Vi ser efterhånden også at private vagtværn opstår. God vind til dem.

Nu nærmer vi os snart september og en ny bølge er på vej til Europa. Spændende hvad Lars Straks opbremsning Løkke Rasmussen, Hollande - som i øvrigt bruger 77.000 omregnet i kroner på frisør til sin skaldede isse hver måned (skatteyderbetalt) Jean-Claude Juncker - bedre kendt som Jean-Claude Dranker, som kun er disponibel mellem 10 - 12 om formiddagen resten af døgnets 22 timer er han spritstiv (Skatteyderbetalt druk) samt Mutti Futti Merklig siger til horden, der ankommer og forlanger penge, bolig, og kalifat, alt andet er racisme som skyldes Richard Løvehjertes korstog i 1095 (Det tiltrods for, at Løvehjerte først blev født i 1157) Men sådan er det jo, der smutter altid et år eller to når man kæmper for islams gode sag. Men pyt med det, vi ved hvad der menes.)

For mig at se, har vi et skud tilbage i den politiske bøsse - nemlig, Nye Borgerlige. Spændende hvad der sker - ikke hvis de kommer i Folketinget - men når.
DF har jeg opgivet. Tulledrengen skulle ha' sparket Lars Løkke ud som Statsminister for laaaang tid siden. DF har intet fået - intet forlangt for at lægge alle sine mandater i Lars Fadbamses silkeunderhylere. GRRRRRRRRRRRR.....

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 06-08-16 23:12

De påståede mentale forstyrrelser hos de muslimske mordere denne sommer, er MSM og EU elitens sølle forsøg på, at sløre sandheden http://ekstrabladet.dk/folkets-roest/sag/al-qaedas-plan-for-europa-total-konfrontation-i-2016/5795078

Al denne snakken udenom er sgu ulideligt for et selvstændigt tænkende menneske. Ligesom det er ulideligt, at se store dele af ens landsmænd fuldstændig slå fornuften fra, når det gælder den muslimske invasion.

Er igen, igen enig med dig Tommy. Jeg sætter også min lid til Pernille og NB. Har selvfølgelig allerede afgivet vælgererklæring, og kan kun opfordre andre til, at gøre ligeså.
Nå, det er nok ikke lige det rette forum

Alligevel skal i ikke snydes for linket:
http://nyeborgerlige.dk/

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-08-16 16:38

Citat
Alligevel skal i ikke snydes for linket:
http://nyeborgerlige.dk/

Sådan, alletiders link. Jeg har selvfølgelig også afgivet vælgererklæring.

-Og Reset, du har ret når du skriver
Citat
Nå, det er nok ikke lige det rette forum

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-16 08:00

Jeg er alt andet end borgerlig, men jeg har da også afgivet vælgererklæring til NB. Man er vel socialist ..og demokrat! Men da jeg fandt ud af at jeg skulle 'forære' NB min emailadresse på hjemmesiden blev jeg nu lidt skeptisk.
Så jeg måtte lige tjekke op på den 'rigtige' måde at give vælgererklæringer på:

http://www.kk.dk/artikel/sådan-støtter-du-et-nyt-parti

..hellere emailadresse end CPR. Så jeg gjorde det alligevel.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-08-16 14:02

Citat
Jeg er alt andet end borgerlig, men jeg har da også afgivet vælgererklæring til NB.
Din fornuftige handling har jeg en forklaring på Molo.
I dit hjerte tilhører du Enhedslistens - men, i din hjerne har du fundet ud ad, at deres utopi-politik ikke er lade sig gørlig og derfor siger din hjerne til dig; "Molo, hvis du vil overleve, er du nødt til at tænke rationel og klart."

Et eksempel på rationel tænkning......lad os skrue tiden tilbage......... Scenen er sat i Folketinget og Poul Nyrup går på Talerstolen og siger disse berømte ord: "Stuerene bliver I aldrig" - eller det mere mundrette; "Stuøø renøøø blir i aldrig"

Forleden dag -og samme parti: Mette Frederiksen proklamerer; "A og O skal arbejde sammen" - eller det mere mundrette: "Tulle, ska' vi ik gifte os"

Her ses et tydelig eksempel på, at Mette - modsat Poul Narrehat - ikke bærer - eller har båret en for stram cykelhjelm. Mette tænker rationelt.
Et eksempel på, når hjernen overtager følelserne fra hjertet. Idet, Mette er klar over, hvis Det Radigale Venstre skal indover, så koster det tab af kultur, velfærd og kroner øre - især for danskerne og ikke mindst, kalifatet er indenfor rækkevidde - antagelig med borgerkrig indenfor en overskuelig årrække.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 08-08-16 16:39

Ærgerligt der ikke er en like funktion, som på Facebook, så havde du fået et for ovenstående Tommy, og det samme havde Molo for sit sidste indlæg.
Jeg vidste det Molo, du er i dine modne år blevet borgerlig. Nu mangler du bare, at indrømme det overfor dig selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-16 06:17

Moden bliver jeg nok aldrig
Kom nu ikke for godt igang: Jeg indgav også vælgererklæring da Alternativet ville stille op
Det var nu med underskrift og CPR da jeg blev antastet af et par håbefulde 'kunstnere' på Strøget.
Mange borgerlige som jeg kender har skam også et godt hjerte ...men deres politik afspejler det blot ikke
</MOLOKYLE>