/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Huawei 9 lite
Fra : vic200
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 29-07-16 16:51

Jeg tænker på at skifte min meget gamle Samsung ud med en Huawei 9 lite til kun 1999,- kr. Er her nogle som har sådan en og kan sig god for den?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-07-16 18:06

Kendet ikke den du skriver om, men jeg har / haft 3 andre Huawei og er godt tilfreds, trods de er fra Østen

Accepteret svar
Fra : ara

Modtaget 100 point
Dato : 29-07-16 22:32

Køb køb køb.

Tror ikke du får en bedre telefon til 2000 kr, men husk på at det ikke er en topklasse mobil, men næsten.

Har selv min første Huawei telefon og er yderst tilfreds. Det er en P9 og det er sgu en lækker mobil.

Mine børn har jeg anbefalet at de selv skal købe P9 lite , da den er noget billigere og næsten lige så god.
Der hvor den halter i forehold til storebroderen er især på kamera siden. Den har dog et særdeles fint kamera tiltrods.

Godkendelse af svar
Fra : vic200

Dato : 02-08-16 22:41

Tak for svaret ara.