/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Flytte Office Outlook
Fra : pirt03
Vist : 191 gange
100 point
Dato : 25-07-16 14:43

Jeg skal flytte Office Outlook, Windows 7 på én PCtil Office Outlook, Windows 10 på en anden maskine. Har du en god opskrift. Jeg ser at der ligger hundredevis af forskellige alenlange beskrivelser på nettet. Men det er vel egentlig "bare" noget med at flytte Outlook datafilen (PST) el hvad ....???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-16 16:30

Du skal expotere og senere importere
Som jeg husker det:
Filer > import export

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-07-16 19:56

Jeg har gjort det med held på følgen de måde.

Først installeres outlook programmet på windows 10.
Men bemærk at de gamle udgaver fra før offive 2010 ikke kører stabilt på windows 10.

Derefter søger man hvor der i Win 10 er oprettet pst fil(er). det afhænger af brugerkonfigaration og den præcise win10 udgave. Skriv stien ned, da den kan være snørklet.

de gamle pstfiler kopieres så alle over til det ny sted, og skal også erstatte den netop oprettede pst fil.
Derefter er Hele mail struktur og alle gamle mail og kalendere at finde i det nye outlook program.

Kun mailkonti hos udbyder kan man blive nød til at genoprette manuelt.
Når det var nødvendigt for mig hang det måske sammen med at jeg samtidig skiftede outlook udgave.