/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Ceres Royal
Fra : sdam
Vist : 439 gange
200 point
Dato : 22-07-16 16:20

Hvornår stoppede Ceres Royal (biå Cola) deres produktion af 30 stk. dåser?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-07-16 19:48

Mon ikke du kan få dem endnu:

http://kido.dk/oel/ceres-bryggeri-293.aspx

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-07-16 22:19

Godt at du ikke kalder Ceres for øl.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-07-16 13:16

Ceres er nu ikke det værste man har, og man kan jo ikke mere synge:
"Jeg har hjemme hvor Thor hører til", som da jeg var soldat i Randers.

Den bedste humle får man på Fyn.
Derfor er Ale 16 nu førende blandt danske øl kendere, selv nøjes jeg med Odense.
Den bedste Albani får man iøvrigt som fadøl på St. Knuds, golfbanen ved Nyborg.

Ellers køber jeg mest tysk øl, med Reinheits Garanti.
Lige nu Darguner, en reserve Rostocker, fordi jeg ikke mere kan købe den rigtige.

Østtyskerne var gode til at lave atleter, med verdensrekorder, meget bedre end russerne,
men at de også var/er gode til at lave øl, er der ikke mange der ved.

Min bror foretrækker Leffe og vi skal snart til Belgien...

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 24-07-16 11:07

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-16 22:09
Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 06-08-16 09:41

Tak for svaret katekismus.