/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Tidligere oplysninger.
Fra : Spørgelise
Vist : 259 gange
20 point
Dato : 22-07-16 13:14

Hejsa.

Håber nogle kan hjælpe mig.
Jeg står i den uheldige situation at jeg skal bruge et print af en hjemmeside FØR de var inde og ændre i deres oplysninger.

Hvordan og kan jeg overhovedet komme "tilbage" eller finde den side igen FØR ændringerne blev lavet for en uges tid siden?

Hilsen Spørgelise.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-16 15:45

Det kan du ikke, med mindre du var smart og tage screendumps af hvad du foretog dig.
Når først bestillinger er godkendt/betalt kan du ikke en uge efter gå tilbage.

Kommentar
Fra : Spørgelise

Dato : 22-07-16 16:21

Det er heller ikke det jeg skal.

Jeg skal bruge det som stod af info om et hotel FØR det som står der nu.

Kan det lade sig gøre?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-07-16 16:24

Nej, hvad er "problemet"?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-16 17:09

Du kan lave samme handel igen...hvis det er info der kun dukker op ved at gå videre til køb/handel = men selvfølgelig ikke gennemfør.

Kommentar
Fra : Spørgelise

Dato : 22-07-16 17:25

Det handler om en klagesag.

Nu bliver det min påstand mod det som står på hjemmesiden nu. Vi læste på siden da vi bestilte og billeder viste det samme, at det lå op til en super flot strand med palmer og liggestole.

Sandheden var dog bare det var en STENSTRAND og fuldstændig umulig at befærde sig på.
Men det stod der intet om, det er så pludselig blevet tilføjet efter min klage.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-07-16 17:51

Citat
Sandheden var dog bare det var en STENSTRAND og fuldstændig umulig at befærde sig på.
Men det stod der intet om, det er så pludselig blevet tilføjet efter min klage.

Ærgerligt, et er jo så påstand mod påstand...

Det er jo ikke nemt at se noget som er slettet/ændret - det siger ligsom sig selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-16 17:53

Du kan jo prøve om du kan finde noget i din PC´s TEMP mappe/r, de gemmer på den slags ting fra nettet/ billeder osv, men kun hvis der ikke er ryddet op på pc siden du sidst var på siden.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-07-16 17:57

Der findes en server i USA, der - med mellemrum - tager kopi at alle hjemmesider i verden og gemmer dem.

Der kan du være heldig og finde en kopi af den gamle side.

Nogen, der kender et link?

Kommentar
Fra : Spørgelise

Dato : 22-07-16 17:57

Hvordan finder man sådan en mappe?

Der er intet ryddet op på computeren de sidste 2 uger.

Kommentar
Fra : Spørgelise

Dato : 22-07-16 17:59

Citat
Der findes en server i USA, der - med mellemrum - tager kopi at alle hjemmesider i verden og gemmer dem.

Det er sikker den her.
https://archive.org/web/

Men der er ikke noget at hente..

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 22-07-16 19:49

Den hjemmeside du taler om,var det privat eller gennmem en rejsearrangør ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-16 20:07

TEMP filer ligger i C:/ windows/TEMP.
der kan også ligge filer andre steder på din pc, jeg kan ikke huske det mere, da det er år og dag siden jeg rodede med den slags filer - men er du heldig ligger sidens billeder på din pc.
Det er muligt du skal slå ´VIS skjulte mapper´ til, før du kan se noget.

Kommentar
Fra : Spørgelise

Dato : 22-07-16 21:51

Omahexen:
Det var gennem stort rejseselskab her hjemme i Danmark...

Mig-Selv: Tak det må jeg lige prøve få kigget på imorgen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-16 22:52

NB: molokyle? mener jeg ved hvor alt?? ragelset fra nettet ligger henne på en pc, så måske han kan ´huske´ bedre end mig - hvor de enkelte mapper osv ligger henne.

Men det er jo ikke sikkert han er at træffe, og det skulle jo gerne findes før din pc laver auto-oprydning.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 23-07-16 08:19

Har du været inde på Google og set rejsereklamationer ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-07-16 13:39

Citat
Nu bliver det min påstand mod det som står på hjemmesiden nu. Vi læste på siden da vi bestilte og billeder viste det samme, at det lå op til en super flot strand med palmer og liggestole.

Du er langtfra den eneste som er blevet snydt af billeder.
Billeder og beskrivelser kan nu godt være sande, men fornylig var der en sag fra en græsk ø hvor stort alt på hotellet var tysk, skilte, menukort og selve maden og stærkt overtal af tyske turister.
Den ramte familie fik omgående ret da de klagede til arrangøren, jeg ved dog ikke hvad det endte med.

Kommentar
Fra : katekismus