/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Min samsung galaxy j5 skal blinke ved op
Fra : wanni67
Vist : 219 gange
50 point
Dato : 18-07-16 22:11

Jeg har købt en samsung galaxy j5. Jeg vil gerne have at den blinker, hvis der er en der har ringet, eller hvis der er en sms. Hvordan gør man det?

Jeg har surfet på det. Der er noget der hedder 'flash notification'. Det har jeg sat til. Så blinker den når der er en der ringer. Men den skal også blinke, hvis jeg ikke tager telefonen.

Der er også noget der hedder 'meddelelses påmindelse'. Der kan man få telefonen til at sige en lyd, som påmindelse. Men det duer ikke, den skal blinke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-16 19:58

Den eneste telefon der gør det ordentligt er en Doro 624 klaptelefon. Den har også en bordlader, så den kan stå og blinke lige indtil du tager den.
Det gælder både opkald og sms.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-07-16 21:16
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-07-16 21:16

Huawei Y300 gør det perfekt med små dioder i toppen af tlf.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 20-07-16 14:18

installere et lille program der hedder no leed det er på dansk og virker ved både sms og opkald

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 20-07-16 14:20
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-16 21:05

Den ser smart ud Kenwood