/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Læseliste firefox
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 238 gange
100 point
Dato : 15-07-16 16:52

Jeg har installeret firefox. Den har det man kalder læseliste. Så hver gang jeg klikker på et link, enten i en artikel, mail eller andet, kommer der en meddelelse om at siden er gemt. Kan man ikke slå det fra, så linket bare åbner med det samme?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-16 23:28

Der er ingen læseliste i Firefox, hvis du har en læseliste funktion så er det i en tilføjelse du har installeret, prøv at se i Indstillinger hvordan browseren er indstillet til at åbne links

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 16-07-16 09:48

Jeg har kun installeret adblock. Ellers er det en ren installation.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 17-07-16 10:26

http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=1&t=10792
Citat
Der er ingen indbygget læseliste i Firefox. Pocket findes som en udvidelse til Firefox: https://addons.mozilla.org/da/firefox/a ... -it-later/

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 17-07-16 21:28

Firefox har givet mig et faneblad som hedder læseliste. Vil jeg følge et link i en SMS, gemmer firefox siden, så jeg kan læse det senere. Men jeg vil bare gerne læse det med det samme.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 17-07-16 21:30

https://support.mozilla.org/da/kb/gem-websider-paa-din-laeseliste-paa-firefox-til-android

Men hvordan slår jeg det fra? Så det ikke kommer tilbage.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 17-07-16 23:51

Fandt nu ud af at slå det fra: indstillinger, generelt, hjem, startskærm. Her kan læseliste slås fra.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-16 10:53

Hvis du havde husket at skrive at det er på din telefon at du havde problemet, så havde du undgået at jeg blandede mig jeg kender nemlig ikke noget til hvordan Firefox opfører sig på telefoner.
Godt at du fandt en løsning