/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GPS-kort-android
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 227 gange
200 point
Dato : 12-07-16 22:52

Jeg befinder mig pt på en anden adresse end min hjemmeadresse. Jeg har været her før og min Samsung Galaxy S4 mini har altid kunnet finde ud af, hvor jeg er. Mine vejr-apps har også altid givet mig den lokale vejrudsigt. Men nu fortæller telefonen mig, at jeg er derhjemme og vejrudsigterne er også for derhjemme. Jeg har forsøgt med forskellige GPS-apps, men det ændrer ikke noget. Det er også det samme, uanset hvilken kort-app jeg bruger. Jeg har 'sted' slået til. Jeg har også forsøgt med wifi og mobilnet. Hvad er der sket og hvordan ændrer jeg det?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-07-16 23:01

Prøv at nulstille netværksindstillinger.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 12-07-16 23:11

Der har jeg også været. Det ændrede desværre ikke noget.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-07-16 12:43

Slå gps til og gå ud i det fri

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-07-16 16:20

Indstillinger/alle/personligt - placering

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-07-16 16:23

Muligvis? træk skærmen ned fra oven/siden og slå synkronisering til

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-07-16 16:25

Citat
Jeg har 'sted' slået til

Noget så simpelt som en genstart kan gøre underværker

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-07-16 16:26

Og en oprydning der rydder Cache kan også hjælpe

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 15-07-16 09:54

Finde den stjerne der står forkert et eller andet sted i din telefon. Den du aldrig har rørt ved. Eller kikke på den opdatering du aldrig har bedt om som kom i nat kl. 0300.
Hej hej dette var en spøg, så tag det som sådan. Men forstå meningen bag det. hilsen Steen

Annuller spørgsmålet
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 15-07-16 16:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg har nulstillet telefonen og tager den derfra.