/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Langsom MAC
Fra : Sandvad261
Vist : 288 gange
50 point
Dato : 11-07-16 17:39

Jeg syntes efterhånden at min gode gamle IMAC er blevet noget sløv, er der nogen her der ligger inde med et godt råd i form af et program der kan finde og slette alt det der fylder op og gøre den langsom når den starter op.
hej

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-07-16 19:43

Kaspersky er et rigtig godt program. Det er antivirus oprydning m.m. jeg har brugt det i flere år og er godt tilfreds.

Hilsen
vic200

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-07-16 11:21
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-16 14:02
Kommentar
Fra : myg

Dato : 13-07-16 20:56

Jeg bruger "CleanMyMac" regelmæssigt og så har jeg "Memory Clean" kørende i baggrunden til at holde min RAM i nogenlunde form (har kun 8 Gb).
RAM'en er vigtig at holde ren og CMM gør jo at min lagerplads ikke skrumper, men om hastigheden generet er bedre er nok et spørgsmål.
Opstart er væsentlig langsommere end da den var ny, men de er også over 5 år siden, så selv om den har en god processor, er det vist ny maskine, der skal forbedre hastigheden her
Men indtil da har jeg glæde af de to programmer .

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 14-07-16 16:21

Tak for svaret katekismus.
Jeg tror at det program MacKeeper fik ryddet op, det gjorde det også på min bankkonto, for helt billigt er det jo ikke, men hva det er der jo ikke noget der er i dag.
Hej