/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Nero Tuneltup.
Fra : Nul7
Vist : 213 gange
100 point
Dato : 05-07-16 15:04

Jeg har et Nero brænder program jeg er meget glad for, men nu tilbyder den en opdatering af
TuneltUp Pro til 149 kr.

Er der nogen der har erfaring med dette renselses program.
Er der noget jeg skal tage højde for ved evt sletning?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-07-16 15:32

Brug et af de gratis programmer til at rydde op med - de er lige så gode.
Programmet du dår tilbudt kan indeholde andre funktioner, som er overflødige - så som skift af ikoner og ændring af boot skærmbillede
Jeg plejer at anbefale disse:
http://www.wisecleaner.com/products.html

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 05-07-16 16:05

Det er også fint- mig-selv- Jeg har f.eks. brugt ccleaner i mange år, og har været tilfreds med dette program. (gratis).Men det andet kunne måske være mere optudate. så jeg ville gerne høre andres meninger, - og jeg siger tak for din foreløbig.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 05-07-16 22:32

Citat
kunne måske være mere optudate

Tvivler, da de (Nero) normalt ikke har noget med sikkerhed og pc at gøre.
I ´gamle´ dage var det meget sjovt at lege med den slags ting, men til dags dato er de ´Tuneup´ programmer ikke andet end gøjl og lir = lidt ála thansen drenge der kører rundt i ´mor´s´ dyt, samt der kan opstå mange fejl hen af vejen som kræver at du IKKE kan gå tilbage til ?? og det kan så være at programmet? der har slettet dét også vare for at spare plads.

Men vent og hør hvad andre har at sige til det.

Ellers er du velkommen til at få en ældre udgave af mig, eneste advarsel - lav ikke om på ikonerne.
Og så vidt jeg kan se, er det AVG der har overtaget? programmet:
http://www.tune-up.com/

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 07-07-16 13:32

Tak for dit svar , mig selv, jeg tror jeg fortsætte med ccleaner, eller den indbyggede ,Frigø plads;

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 07-07-16 13:33

Tak for svaret mig-selv.