/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke starte app siden
Fra : 2100
Vist : 218 gange
100 point
Dato : 30-06-16 19:46

Efter at windows 8.1 er opgraderet til 10 kan jeg ikke åbne windows app siden med alle appene. Har kun den almindelig skrivebord. Ved åbning kommer der en meddelelse med "Kritisk fejl, prøver at rette det ved genstart"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-16 20:25

Windowtasten skulle bringe dig til appsiden

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 30-06-16 21:35

Det er også denne jeg bruger og får den meddelelse som jeg beskrev. "Kritisk fejl, prøver at rette det ved genstart"

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 01-07-16 10:03

jeg oplever det samme netop nu. efter genstart kan man men efter et par sider på internettet er det galt igen. hilsen Steen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-16 10:04

Højreklik på den lille startrude og vælg enhedshåndtering.
Er der nogen anmærkninger
Står det hele i en pæn kolonne

Anmærkninger = drivere der ikke rigtigt passer til win 10

Er du tilsluttet internettet og er den tilsluttet 230 v
Ellers vil den ikke opdatere og så manler den måske at hente vigtige drivere osv.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-07-16 14:11

Citat
Ved åbning kommer der en meddelelse med "Kritisk fejl, prøver at rette det ved genstart"

Det er en kendt fejl fra MS, et fix er ikke lavet endnu.
Et work-around som nogen gange virker er at genstarte computeren i fejlsikret tilstand med netværk. Når den er genstartet så skal den genstartes i normal tilstand.
https://websetnet.com/da/fix-critical-error-windows-10/

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 17-07-16 13:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål