/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kontakter fra htc til Samsung.
Fra : k_m_s
Vist : 355 gange
300 point
Dato : 29-06-16 11:22

Hej.

Er her nogen der ved om man kan få sine kontakter, med alle oplysninger, fra en HTC m8 over til en Samsung xcover 3?

Ved godt man kan ligge dem på sim kortet, men så er det jo kun navn og Tlf nummer man får med.

God dag
Kim

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-06-16 11:53

Kan du ikke lægge dem ind/synkronisere dem i din computer og så føre dem videre ad den vej?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-06-16 11:56
Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 300 point
Dato : 30-06-16 14:26

hvis du reseter den nye telefon til fabrikes indstillingerne. starter den op så den forbinder til den gamles gmail konto kommer de vist automatisk over.

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 05-07-16 19:23

Tak for svaret stone47.

jeg var lidt dum der
Ja, jeg synkroniserede med Google.

Kim