/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
afinstallere
Fra : kivi
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 29-06-16 08:45

jeg jeg hjælper en svagt seende og derfor ville jeg hjælpe med et program som talte til hende derfor ville jeg afprøve adgangforalle men det var ikke det som vi søgte men hvordan for man afinstalleret skidtet jeg har prøvet at lede efter noget som kunne jeg har sat pc tilbage men der er der stadigvæk så hjælp hjælp

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-06-16 10:14

Jeg bruger REVO UNINSTALER FREE
Det afinstallerer først med "adgangforalle"s af-installering og bagefter leder det efter rester alle mulige steder som du så kan vælge så det fjernes.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-16 10:14
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-06-16 10:19

desværre den har jeg prøvet men det hjalp ikke den er der selv om jeg prøver tvungen afinstallering

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-16 13:36

Når du sætter computeren tilbage fjernes programmer ikke, men gøres bare uvirksomme.
Installer programmet igen og så afinstallere det.
Brug evt.
http://www.iobit.com/en/advanceduninstaller.php
som også kan hente rester ud.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-06-16 17:14

For mig at se er det noget der ligger på en server.
Har du prøvet at højre klikke på Ikonet/ egenskaber/ placering - fjern eller slet

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-06-16 18:13

også det har jeg prøvet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-16 15:13

Så er en hijack = spy-/adware du har lukket 'med ind', da du installerede.

Prøv lige med :

http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Hvis du har brugt ; SOFTRONICK's 'gratis' download side el. lign. ..istedet for det originale site?

Så har du måske fået 'snavs' ind på den led?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 30-06-16 16:03

den er hentet på digitaliseringsstyrelse side

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-16 14:32

..og?

Fik du prøvet http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ ???

..infektionen kan komme andre steder fra. Det behøver ikke at være programmet selv eller hvor du har hentet dette, som spærre for afinstallation.

Har du prøvet at slette med Ccleaner? Der en er menu som heder: [Værktøjer] ..og øverste menu punkt i denne er en "Afinstaller programmer" med flere muligheder for at slette et program. (Minder lidt om Revouninstaller.) Rod i den omtalte registreringsdatabase kunne også være årsagen, så medens du har Cclener fremme så kør lige [Register] menuen med alle flueben sat.

Alternativt (..men pas på hvad du laver), så kunne du jo søge på nøgler i registreringsdatabasen efter adgangforalle og slette de nøgler der findes (..jeg tvivler dog på at det er vejen frem).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-07-16 14:44

jeg har prøvet revo uinstaller og iobit uinstaller og gået i regedit og søgt men får kun lov til fjerne et par stykker så går den istå jeg har prøvet at installere og afinstallere jeg har søgt programmet på denne pc men den dukker stadigvæk op så hvor den gemmer sig ved jeg ikke

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-16 18:48

Prøver igen:
Har du kørt: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 23-07-16 08:04

Tak for svaret molokyle.