/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 10 problemer med opdatering
Fra : o.v.n.
Vist : 592 gange
200 point
Dato : 28-06-16 12:45

Citat
Definitionsopdatering til Windows Defender - KB2267602 (Definition 1.223.2839.0) - Fejl 0x8007064
den opdatering bliver ikke installeret og den spærrer tilsyneladende for andre opdateringer, Windows Defender er ikke aktiv fordi jeg har Bitdefender som sikkerhedsprogram på computeren.
Hvordan løser jeg problemet?
Hvorfor vil Windows hente opdateringer til et program som ikke bruges?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-06-16 12:57

Et formidabelt program til at fjerne alle de mystiske programmer man til tider bliver belemret med tilsigtet eller utilsigtet...

http://www.iobit.com/en/advanceduninstaller.php

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-16 13:12

Citat
Hvorfor vil Windows hente opdateringer til et program som ikke bruges?

Godt spørgsmål - andre kan vågne op med en Win10 de ikke har sagt JA til.
Mit gæt kunne være at det er endnu et program der skal ´spionere´ for MS, i tilfælde af at du engang kommer til at benytte det

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-06-16 14:04

Citat
Mit gæt kunne være at det er endnu et program der skal ´spionere´ for MS, i tilfælde af at du engang kommer til at benytte det

Det er jo bare Windows antivirusprogram... som skal slettes

Citat
Slå Windows Defender til eller fra - Windows Hjælp

windows.microsoft.com/da-dk/windows/turn-windows-defender-on-off

Når Windows Defender er slået til, får du en advarsel, hvis spyware og anden software, der kan være uønsket, forsøger installere sig selv eller køre på ...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-16 14:40

Citat
som skal slettes

Troede ikke man kunne slette fra Essentials pakken - kun hele pakken.

Selv om et program er slået fra, kan det stadig søge efter opdateringer og Defender har det med at dukke op med advarsler om at det ikke er slået til, i tide og utide, selv om det er slået fra, det sker jævnligt på min Win 7

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-06-16 14:45

Citat
Selv om et program er slået fra, kan det stadig søge efter opdateringer og Defender har det med at dukke op med advarsler om at det ikke er slået til, i tide og utide, selv om det er slået fra, det sker jævnligt på min Win 7

Nu drejer det sig jo angiveligt IKKE om Win 7 men WIN 10...

Og selvfølgelig kan Defender slettes fra computeren...

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 28-06-16 15:22

Prøv dette foreslag:

http://www.howtogeek.com/howto/15788/how-to-uninstall-disable-and-remove-windows-defender.-also-how-turn-it-off/

..og rens så med Ccleaner ([REGISTER] menuen ..med alle flueben sat)
GENSTART og kør Windows Update.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-16 02:16

Windows Defender kan ikke afinstalleres på Windows 7 - 8 eller 10 den er en del af Windows styresystemet, programmet kan sættes som ikke aktiv men ikke fjernes
Når jeg ser i Indstillinger er programmet slået til men tonet ned så jeg ikke kan ændre indstillinger, den blev automatisk tonet ned da jeg installerede Bitdefender.
Svaret som løser mit problem er desværre ikke blandt de svar i har givet indtil videre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-16 15:48

Det endte med at jeg nulstillede computeren, ingen af jeres forslag kunne bruges, øh det sidste forslag Ccleaner forsøgte jeg ikke, det program bruger jeg ikke efter en uheldig oplevelse for mange år siden.
Nogen af jer har helt misforstået hvad jeg spørger om og accepten bliver et tilfældig indlæg

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-16 15:52

Tak for svaret molokyle. det blev så dig, måske det rigtige svar, jeg tvivler men forsøgte ikke