/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fodboldtrøje
Fra : o.v.n.
Vist : 411 gange
200 point
Dato : 28-06-16 12:37

Det var jo en sensation i aftes da Island slog England ud af EM, jeg har en islandsk kollega på jobbet og lod mig rive med af stemningen, så meget at jeg lovede at gå med en islandsk fodboldtrøje på job, men men trøjerne er udsolgt i Intersport, Sportsmaster og Sportigan.
Hvor køber jeg en trøje? Damen vil helt sikkert være efter mig indtil hun ser mig en islandsk trøje

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 210 point
Dato : 28-06-16 13:15

Prøv Ebay, de kan dog være langsomme med levering, hvis det er nu og her du skal opfylde dit væddemål

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-06-16 14:37

Bedre, kontakt det islandske fodbold forbund, og find ud hvem der har leveret trøjerne.

Og i stedet for at købe én, køb restlageret af islandske fodboldtrøjer.
Og håb så på, at Island også slår Frankrig?

Endnu bedre, få rettighederne til at starte din egen produktion,
med rettigheder og hurtige salgsmuligheder her i Europa.

Og håb så på at Island, med sejr over Frankrig, også slår Tyskland/Italien??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-16 14:38

Du må da bare sy en trøje selv.
Her er et flag så du har noget at kigge efter.
http://www.norden.org/da/fakta-om-norden/de-nordiske-flag/islands-flag

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-16 15:08

Citat
Her er et flag så du har noget at kigge efter.
http://www.norden.org/da/fakta-om-norden/de-nordiske-flag/islands-flag

https://www.google.dk/search?q=island+football+team&biw=1280&bih=591&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwibztHR5MrNAhWIHJoKHXS-BjQQ_AUIBigB

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-06-16 15:32

Der er nærmest også blå, røde og hvide farver overalt hvor talen falder på fodbold i øjeblikket. De islandske fodboldtrøjer er gået som ualmindeligt varmt brød, og hvis du ikke nåede med på bølgen, og fik en trøje inden EM, ja så er det for sent.
Vi har udsolgt, der er ikke flere tilbage i hele Europa, og der kommer desværre ikke flere inden på mandag, forklarer Jesper Haase, butikschef i Unisport på Strøget i København til TV 2 SPORT.
http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-06-24-danmark-gaar-island-amok-alt-er-revet-vaek

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-06-16 15:45
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-06-16 15:51
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-06-16 16:23

Jeg kan ikke åbne det sidste link,

men mener at den islandske fodboldtrøje er lidt speciel,
med det islandske flag, asymmetrisk til højre, fra hjertet og nedad,
derfor mit forslag om at kontakte designeren/udbyderen.

Vive la Islandia...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-16 02:34

De sidste tilføjede link tør jeg ikke handle hos, der er ingen sikkerhed på siden, når jeg når til betaling er der ikke noget med https eller hængelås som viser at det er en krypteret forbindelse, under Kontakt er der enten en hotmail eller gmail adresse. Ikke nogen jeg vil taste mit dankort nummer ind hos

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-16 02:37

Tak for svaret mig-selv. den er ikke helt magen til de trøjer som spillerne bærer men bedre end ingenting http://www.ebay.com/itm/UEFA-EURO-2016-Official-Iceland-Team-T-Shirt-Mens-Football-Top-All-sizes-/322164928979?var=&hash=item4b0286b1d3:m:mZ7RMxpGdj3I4H6mT1RjZbA