/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sketch up assistance
Fra : klemme2006
Vist : 248 gange
100 point
Dato : 27-06-16 18:31

Halløj der.

Er dette forummet, hvor jeg finder en skrap sketch up mand, der mod gode ord og betaling, kan gøre et projekt færdigt for mig?

Jeg har en tegning af huset, der mangler bare en cement kvartssvingstrappe, en terrasse og et gelænder. Og så den hårde del: Huset skal placeres på grunden; altså import fra google map eller lignende.

Skal det være rigtigt godt, så også et par stillbilleder indefra. Jeg har fundet møbler i Warehouse og udsigten kan vel tages fra google streetview.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-16 20:41

Det kræver lidt, hvis det er en tegning du vil have ? sat kulør og andet på/ ind i, og overført til en grøn mark fra Google, kvaliteten af billeder er afgørende da de skal bearbejdes indtil flere gange.
At indsætte ´objekter´ kan laves med Photoshop eller andet.
Men alt kan lade sig gøre, du kunne jo lægge et billede eller 2 på nettet med en forklaring på hvad du ønsker det skal se ud som.