/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lastbil kursus
Fra : mig-selv
Vist : 270 gange
50 point
Dato : 26-06-16 21:29

Er der udløb på grundkursus for Chaufører af store vogne, med og uden træk

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-16 04:53

Hvis du mener et grund kursus, der er taget under en chaufør uddannelse, Så er der ikke noget udløb på. Men er det et Eu Chaufør bevis, Altså det kort alle Lastbil chauføre skal ha, Det skal fornys hver 4 år, med nyt kursus. På kortet står udløbs dato

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 27-06-16 17:20

Tak for svaret edison.