/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Uresponsiv script?
Fra : Nyx-x
Vist : 486 gange
50 point
Dato : 22-06-16 20:33

A script on this page may be busy, or it may have stopped responding. You can stop the script now, open the script in the debugger, or let the script continue.

Script: https://secure-ds.serving-sys.…urstingScript/SZMKFLVPAIDBR.js:27

Og hvad gør jeg så her?
Skærmen fryser når denne popper op.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-16 22:18

Bandlys siden - du kan INTET gøre ved det, dårlig side/ lidt ala kandu.
Du kan tillade ? ´script´ fra usikre sider, men enten virker siden ikke som den skal = eller værre, den kan indholde diverse VIRUS/ mallware som din sikkerhed stopper = frysning af siden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-16 22:19
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-16 08:37

Normalt skyldes en sådan meddelelse en scriptfejl. Det kunne evt. være en uendelig løkke ala:

while (true) {

do_something();

}

Hvis det er en siden som du normalt besøger og hvor der ikke plejer at være problemer? Så kan du prøve at reboote og indlæse siden igen. Opstår problemet igen? Så vent til en anden go' dag.

I dit tilfælde er der nok snarere tale om malware:

http://www.malwarekillers.com/how-to-get-rid-of-ds-serving-sys-com/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 24-06-16 23:15

Tak for svaret molokyle.
Hmm, mal ware? Øv.