/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Knudsen Kilen
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 473 gange
500 point
Dato : 18-06-16 11:47

I aftes hørte jeg fra nogle gode venner i det østjyske, at vor fælles ven forfatteren m.m.m. skulle have udtalt, at han er opfinderen af Knudsen Kilen !? Disse kiler bruges i mangfoldige sammenhænge indenfor byggeri, håndværk, industri m.v.
Når jeg stiller spørgsmålet under jagt, skyldes det hans indgangsvinkel til indskydning af jagtrifler !!
Man skal jo være meget nøje med montage m.v. af riffelkikkert, men hans bevæggrund er, at man skal kile sig selv op i en perfekt vinkel i forhold til skudretningen og ?????????????????? Og derfor har han, efter eget udsagn, opfundet kilesystemet.
Det lyder lidt underligt, men er der andre der har en forklaring på fænomenet ? Eller er godsejeren igen helt ude hvor man ikke kan bunde ?

ØV4

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 18-06-16 14:46
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-06-16 20:04

Der er nu noget om snakken - kær ØV4.

Jeg har hørt, at Knudsen er forsynet med en gigantisk madsæk, og at han derved har svært ved at ligge vandret.
Han skulle have opfundet noget i retning af en skumgummikile, som kan anbringes for eller agter - afhængig af kroppens ydre defekter.
Jeg mener nu også, at Knudsen fik ideen fra det lokale hjælpemiddelcenter, hvor man anvender kilen til at anbringe de gamle på stole af forskellig art.

Jeg mener også, at Knudsen omgås sandheden temmelig letsindigt, når han hævder at have opfundet kilen - men hvad Pokker. Vi er jo vant til usandheder fra Knudsen.

Mvh.

Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 500 point
Dato : 19-06-16 10:36

Knudsen Kilen, har Knudsen skam opfundet, herom ingen tvivl.

Den består af et stykke stof fra en gammel kartoffelsæk skåret ud som et mega V, herefter indsyet i hans bukserøv med trailerelastikker, for der er muligheder for at følge hans korpus under indtagelse af føde og tyske dåsebajer, som dagen skrider frem.

HÆ bassen går catwalk for ham, når JagtensHytte skal indvies på Kalø, og Ballemanden vil vise sine kreationer frem, dog her anvendes der orange gummi til kilen, stjålet fra en kommunal arbejders overalls under hans middagssøvn, da Hæen har latex mave når han æder for meget, så han har altid latexmave, gad vide om han ikke har opfundet udtrykket " skide godt Egon".

Så nu har Ballemanden fået endnu en titel, Kreatør af gud nåde udi tekstilkunsten jow vandkunsten stiger skam i Bottrup.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-06-16 13:55

Når 2 så store kapaciteter som d'herrer, uafhængigt af hinanden spiller på Knudsens skidesæk, så må der sgu' være noget om det !! Men må vi så kunne konkludere, at kilerne ikke har en hujende fis med riffelskydning at gøre, men udelukkende på den fedladne persons udseende ????
Det er så måske grunden til Knudsens nye dænder - de gamle er simpelthein slidt op af at æde som en tøndetærsker gennem et langt liv ???

Åhhh, det er søndag - som Dorthe Larsen (Kollo) sang ! Hende kender Ballen ikke inu, da hun, så vidt vides, stadig rører på sig !!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-06-16 20:35

Nu er det sjovt med ham Knudsen. Hans bogstavleg taget i betragtning, har han nok ment "Killer Knudsen" Navnet gav han sig selv, da han udøvede et regulært mord på tamgeden.
Jeg mener at ha' læst på den fede amagerkaners hjemmeside "Her er et bilde af Knudsen Kiler. Han drabte muflonen i 2 skud fra en kaliper 3006 med mundingsbramse"

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-06-16 08:48

What a wonderfull World - en sang skrevet og komponeret af en dansk forfatter og globetrotter, som bl.a. bosatte sig på en ø ved Afrikas kyster. Man så ham og konen i Styrmands Karlsens flammer.
"På min lysegrønne ø, vil jeg leve og så dø.."

ØV4

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-06-16 07:13

Tak for svaret betterwisser.

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-06-16 19:58

Mange tak for poings ØV 4

Forsat god sommer med svømmefødder og snorkel til alt og alle, også mega MalkeDoctoren og DJ´s fundament´s blok,- fra Botrup

Mvh
BW