/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletter et spørgsmål eller en tråd
Fra : asgersp
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 02-06-16 16:08

Jeg har et par spørgsmål jeg gerne vil have slettet.

Hvordan gør jeg det?

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 110 point
Dato : 02-06-16 17:02

Det kan du ikke

Kommentar
Fra : asgersp

Dato : 02-06-16 17:13

Jo men under mit spørgsmål i denne tråd eller spørgsmål står der annuller og der er en hængelås.

Hvad sker der hvis jeg trykker på annuller?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-06-16 17:51

Annuller - så forsvinder spørgsmålet fra "seneste indlæg" og ingen kan mere svare på det.

Men er der nogen, som kan huske adressen til spørgsmålet, kan det stadig ses.

Eks:
http://www.kandu.dk/spg176300.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-16 20:30

asgersp

Citat
Den første time efter et svar er blevet accepteret kan det stadig læses, hvorefter det vil svaret blive lukket i de næste 30 dage.

Når svaret først er lukket, vil det koste point at læse svaret.

I de 30 dage vil der blive vist en hængelås ved spørgsmålet.

Men jeg forstår ikke helt, hvad du mener med

Citat
Jo men under mit spørgsmål i denne tråd eller spørgsmål står der annuller og der er en hængelås.

Hvad sker der hvis jeg trykker på annuller?

Det er som Eyvind skriver, hvis du annullerer, så forsvinder spørgsmålet fra seneste indlæg, men vil altid kunne findes i din historik

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=259628

Citat
Jeg har et par spørgsmål jeg gerne vil have slettet.

Spørgsmål, hvor du har accepteret et svar, hvorfor vil du have det slettet? Der er mindre end 30 dage til, så forsvinder hængelåsen.

Så længe hængelåsen er der, vil det koste 10% af de udlovede point at læse spørgsmålet, men spørgeren (dig) får de 10% tildelt som ledige point, dog maksimalt 50 % af de point, som du mente, spørgsmålet var værd.

Her kan du læse meget mere om "systemet", når det fungerer
http://www.kandu.dk/faq.aspx#10

Godkendelse af svar
Fra : asgersp

Dato : 04-06-16 06:34

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-06-16 17:17

Selv tak,

og ja, det er for dårligt at man ikke kan slette,
men kandu ejerne sælger jo reklamer ud fra antallet af medlemmer,

hvoraf mange er afdøde og endnu flere er frafaldne tidligere brugere...