/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Bryllup problem
Fra : hovsada
Vist : 239 gange
100 point
Dato : 02-06-16 07:45

Skal prøve hjælpe et kommende brudepar med opstået problem...

De skal holde udendørs bryllup omet par måneder...smukt sted er valgt til vielsen og spisning på nærliggende restaurant planlagt. Men der er et par timer mellem disse 2 begivenheder. Restauranten har åbent for andre gæster indtil de ankommer og kan ikke servere/har ikke plads til dem inden.
Ca 2 timer skal helst planlægges , så alle ..osse børn har det hyggeligt og afslappet.....nogle forslag ????

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 02-06-16 08:15

En tryllekunstner får tiden til at gå hurtigt,og er både til voksne og børn.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 02-06-16 09:52

Der skal både være lidt til ganen og måske lidt ikke for dyr underholdning...og ikke noget brudeparret skal være aktivt involveret i.
Findes der en event-arrangør i Kbh.omr. .?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-06-16 10:34
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-06-16 18:18

Find en hytte - f.eks spejderhytte. Håb på godt vejr. Sørg for gode "plæne-spil". Husker vi var til et bryllup, hvor vi spillede forskellige spil, fik kaffe og smadrede æbler med en pisk. Supersjovt og alle kunne deltage.