/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 7 Home Premium
Fra : blendstrup
Vist : 253 gange
300 point
Dato : 29-05-16 16:31

jeg har installeret windows 7 Home Premium på min bærebar, computeren var installeret med Vista og jeg prøvede at opgraderede til Windows 10 men noget gik galt ? så jeg startede helt forfra med win 7, Men problemet er at jeg ikke kan installere opdaterringer ?
jeg har så igen forsøgt at installere win 10 og det hele kører normalt indtil den når til opdaterringer så går den i stå ? windows 7 er registreret som ægte
Nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-16 18:52

Har du service pack 1 installeret.

Som jeg husker det.
Denne computer > egenskaber > der står vist om den er installeret.

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 29-05-16 19:38

der er service pack 1 med på skiven.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-05-16 01:31

Du er åbenbart ikke den eneste:
http://www.kandu.dk/spg176253.aspx