/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skrivebordsikoner størrelse Windows 10
Fra : Gambrinus
Vist : 307 gange
100 point
Dato : 27-05-16 19:31

På en eller anden måde har jeg fået ændret størelsen på mine skrivebordsikoner.
De er så store at de ikon fylder 1/6 af skærmen.
Altså - 6 ikoner fylder hele skærmen.
Tror i jeg kan finde ud af, hvor jeg ændre dem tilbage til normal størrelse.
(Systemgendannelse ER prøvet)

I er velkomne til at grine ad mig, bare jeg får det fixet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-05-16 20:49

Kender ikke rigtig til 10, men har du prøvet at H klikke på ikonerne/egenskaber

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-05-16 22:04

Jep mig-selv
Det er prøvet.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-16 22:42

Højreklik på skrivebordet ( hvis det er skrivebords ikonerne det handeler om) vælg vis på menuen, så er der 3 størrelser at vælge imellem.

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-05-16 01:53

Tak for svaret Brassovitski.
Der var den jo.
Takker og bukker.