/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Kan og skal ikke opgradere imac med win
Fra : ingelein
Vist : 405 gange
200 point
Dato : 26-05-16 23:24

Min imac som via bootcamp kører win 7. Kan ikke opgraderes til win 10. Det er teknisk umuligt. Win 10 forsøg på at opgradere viser også at det ikke kan lade sig gøre. Alligevel dukker den der åndsvage opgraderings popup op hver gang jeg åbner maskinen.
Kan jeg blive fri for det? Jeg ved også at der allerede er lagt noget af win 10 ind uden at man aktivt gør noget.
Jeg er dødtræt af at klikke fra.
Ingelein

Kommentar
Fra : dk

Dato : 27-05-16 13:07

smut hertil https://www.grc.com/never10.htm

du kan vælge at køre eller gemme klik på "disable windows 10 upgrade"
den bliver så grøn, genstart computeren...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-05-16 22:52

Hej dk
Jeg tror ikke at du har læst eller forstået teksten nederst på den side du linkede til.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-05-16 23:23

Jeg har brugt molokyles tip - selvom han kun har fået 10 points for tippet, kan han få mine points, for det var et for mig brugbart tip, når min iMac nu ikke kan opgraderes til win 10.
http://www.kandu.dk/tip22614.aspx
Tak for tippet
Ingelein

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 28-05-16 10:32

oki, mit link er bare en nyere version.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 10-06-16 11:00

Tak for svaret dk.