/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Revit 2014. Se skjulte igen
Fra : klemme2006
Vist : 233 gange
100 point
Dato : 20-05-16 10:51

Jamen for søren da.

or hundrede år siden tegnede jeg et hus i Revit 2014. Så gjorde jeg en væg og et tag usynligt, for at kunne se ind i huset. Nu har jeg åbnet filen igen g vil lave nogle print, denne gang med alle ydervægge og taget, men jeg kan ikke huske hvordan jeg kommer tilbage. Det forekommer mig at der var noget med et lille ikon, der ligner et øje et eller andet sted. Så kunne jeg lægget et plan ind, og alt, hvad der var på den ene side af det plan blev så usynligt.

Hvem har et godt råd?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-05-16 15:16
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-05-16 15:18
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-16 17:08

Det er også meget længe siden jeg tegnede med AutoCad.
Men det er lag (layer) der er sluket for.
Og ja det er åbne og lukkede øjne - men adgangen til lagstyringen kan jeg ikke huske.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-16 17:23

Jeg har lige kigget på en gammel kogebog til autocad lt fra forrige århundrede.
Vælg knappen layer på værktøjslinjen og så skulle du kunne åbne og lukke og fryse lag.

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 21-05-16 18:44

Hej. Tak for input. Det er ikke lag, der er slukket for. Det er inde i 3D-visning man kan lægge en boks om bygningen og alt hvad der er uden for boksen er usynligt. Måske er det ikke en boks men et plan.s

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-16 19:04

Ok - den er vist nyere end min Autocad fra 2000.

Annuller spørgsmålet
Fra : klemme2006

Dato : 16-06-16 21:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Men tak for input.