/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Danfoss thermostat skiftes, RAV Ventil
Fra : jpmt2
Vist : 207 gange
20 point
Dato : 18-05-16 15:40

Hvordan får man den adapter der sidder på Danfoss living thermostat af. For at kunne montere
den korrektes adapter der passer til RAV ventilen ??
Jeg har prøvet Danfoss es hjemme side, men uden held. på forhånd Tak!
MVH jpm@mail.dk

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 19-05-16 09:13

Med en unbrakonøgle. 2mm

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-05-16 16:29

Men lad hellere en professionel gøre, når du ikke ved mere.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 19-05-16 18:14

Bille unikum

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-05-16 21:38

Måske kan du bruge noget af dette.
http://www.vvs-eksperten.dk/danfoss-living-eco-ny-termostat?gclid=CJX9gNzv5swCFUQGcwodr3UKVw

Der 3 demonterings metoder som jeg kender:

1. Almindelig skruetrækker og løsne et spændebånd.
2. Sekskant nøgle (som nok følger med det nye sæt)
3. Dreje omløberen mod venstre, som sidder inde mod ventilen, til du kan mærke et lille klik.

Det er meget vigtigt at du følger monteringsanvisningen nøje.

Kommentar
Fra : katekismus