/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
hjælp i Regnskab mod betaling
Fra : esbrablok
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 17-05-16 22:34

hej Folkens

hvor køber man noget hjælp i inter og ekstern regnskab.

Står og mangler en regnskabs-ansat eller revisor der kunne tænke sig at hjælpe mig med en eksamensopgave om ca. 14 dage.

Kender du nogen må du meget gerne sende dem linket til denne tråd.

:D :D :D

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-05-16 23:00

Hm.
Hvad skal di med et eksamenspapir, hvis du ikke selv kan løse dine opgaver ?
De fleste svar står i undervisningsbøgerne...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-05-16 10:24
Kommentar
Fra : esbrablok

Dato : 18-05-16 11:19

Benjamenin.

Et hvert godt spørgsmål kræver et godt svar.

Svaret er derfor.

Jeg læser Cand. Jura.

Men for at blive advokat kræver universitet at man åbenart skal vælge et økonomiske valgfag.
Her valgte jeg Regnskab.

Som du nok kan regne ud skal jeg ikke bruge det til noget som helst.

Jeg skal arbejde som jurist eller advokat. :D

Kommentar
Fra : esbrablok

Dato : 18-05-16 11:22

Katekismus
Tror ikke den hjemmeside er brugbar

Har flere gange skrevet til dem, men intet hørt fra dem.

har ligeledes skrevet til dem der står bag hjemmesiden. De svarer heller ikke.

har sendt ca. 10-12 beskeder siden oktober 2015. Men har aldrig fået svar på noget.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 18-05-16 12:07
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-05-16 12:10
Kommentar
Fra : vic200

Dato : 18-05-16 12:14

Nu skal en advokat jo også kunne lægge 2 og 2 sammen.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 19-05-16 09:15

Vic200
Men han behøver ikke analyse et års regnskab ??

Godkendelse af svar
Fra : esbrablok

Dato : 19-05-16 09:58

Tak for svaret katekismus.

Det virkede

Kommentar
Fra : bimmer30

Dato : 10-06-17 10:12

Hej med dig.
jeg er hverken uddannet revisor, eller bogholder, men sidder med det dagligt, da jeg er selvstændig. Det er ikke sikkert jeg kan hjælpe dig da virkeligheden mange gange er en anden end de opgaver der ligger inden for studier. jeg har nu i mange år måtte klare mig med learning by doing. Og det er gået super godt. men hvis du ved hvad din opgave går ud på, og har spørgsmål, vil jeg gerne forsøge og hjælpe dig.
Ellers må du have held og lykke med dit studie.

Kommentar
Fra : esbrablok

Dato : 11-06-17 11:22

opslaget er 1 år gammelt.