/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
spam
Fra : kivi
Vist : 285 gange
100 point
Dato : 17-05-16 07:49

jeg er begyndt at få en masse små mail på engelsk der er ikke nogen steder til at stoppe dem så er der nogen som har en ide til det så hører jeg gerne fra dem jeg kører microsoft outlock 2010 men den kan ikke stoppe skidtet selv om jeg prøver at få den til at smide dem i papirkurven når de kommer
win 10

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-05-16 08:13

Nej Outlook kan ikke selv stoppe spam. Du kan markere mail som uønsket, men så ryger de bare ned i en anden mappe end indbakken. Hvis du vil spam til livs skal kan du prøve fx. spamfighter http://www.spamfighter.com/Lang_DA/

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-05-16 09:44

Er det det samme som jeg får, jeg modtager en masse mails på engelsk eller tysk om at en mail fra mig (som jeg ikke har sendt) ikke kunne leveres.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-05-16 11:07

lorte program, det finder en masse fejl og hvis man så køber programmet, så er der pludselig ingen fejl mere

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 18-05-16 08:06

jeg har fundet dette lille program via komputer for alle og såvidt jeg kan se efter et døgn så virker det og så er det gratis
http://www.cloudmarkdesktop.com/en/download

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 18-05-16 10:30

kan det køre samtidig med McAfee?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 18-05-16 11:16

det kan det efter hvad jeg kan se så er det ikke et virus program men det går ind i hvertfald microsoft outlock og stopper skittet som spam men jeg tror at det virker på andre mail programmer også

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-05-16 07:50

hurra det virker som det skal de kommer godt frem men 30 sekunder senere er de i spam mappen

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 19-05-16 10:36

Hos mig kunne det ikke installeres, måske fordi jeg både har en almindelig mailkonto og en Exthange konto.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-05-16 10:44

den kan være lidt længe om det men det lykkes til sidst

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 20-05-16 07:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
jeg fandt selv løsningen