/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google Chrome - bogmærkelinje
Fra : kondivand
Vist : 381 gange
50 point
Dato : 14-05-16 14:51

Er der nogen der ved, hvordan man får mappen med "Bogmærker på mobil" gjort synlig på den bogmærkelinje jeg ser, når jeg går ind på Chrome via en computer - har haft den der før, men kan ikke længere huske hvordan. Ved godt, at jeg kan finde dem via bogmærkeadministrator, men det er en lidt besværlig metode.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-16 16:15

Klik på de 3 streger oppe til højre
Peg på bogmærker og vælg "vis bogmærkrlinjen"

Eller bare >ctrl+skift+b
Så viser den sig.

Den fjernes igen ved at > ctrl+skift+b

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 14-05-16 16:19

Eyvind: Det er rigtigt, at man kan slå bogmærkelinjen til og fra, som du beskriver, men selve mappen med "bogmærker på mobil" vises ikke på linjen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-16 16:32

Næ og den kan jeg heller ikke få op på linjen.
Jeg kan kun tilføje de enkelte bogmærker på bogmærkelinjen.
Jeg går ud fra at du gerne vil rulle bogmærkerne ned så de lige kan ses.

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 25 point
Dato : 15-05-16 09:39
Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 04-06-16 19:06

Tak for svaret return.