/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Glas skyde døre til Altan
Fra : lexiben2
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 14-05-16 06:50

Jeg leder efter billig leverandør som kan fremstille Glas skyde døre til Altan 8 m bred og 2.6 m i højden. Enkelt glas og alurammer. Evt Polsk leverandør.
M.v.h. Lexiben.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-05-16 07:53

Citat
Evt Polsk leverandør.

Kun hvis de betaler dansk skat og løn så velfærden bevares.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 14-05-16 15:54

Prøv http://www.willabgarden.dk
Derfra fik vi skydedøre til at lukke en overdækket terrasse. Man kan sammensætte så målene passer, og den sidste lille bid, må man lade sin tømrer dække med et enkelt bræt.
Ammitz

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-05-16 18:22

Smukt
Det ser ud til du ikke har overvejet vindpåvirkninger, når glas monteres i så store flader.
Håber ikke de opsættes et sted, hvor jeg skal gå under i blæsevejr.
Tror du skal tage kontakt til nogle der vitterlig har forstand på, hvad glas kan holde til.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 15-05-16 01:04

Citat
Det ser ud til du ikke har overvejet vindpåvirkninger, når glas monteres i så store flader.

Under alle omstændigheder bør der være 6 sektioner hvoraf de 4 kan skydes til side, det er visuelt og praktisk bedre og gør det billigere at skifte hvis en rude går i stykker.
Det skal laves pokkers nøjagtigt, er der skævt spænd i en rude kan den holde fint nok, men vil knække ved et kraftigt vindstød.

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 26-06-16 14:04

Tak for svaret LuffeA.