/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Badebro Pli
Fra : svendgiversen
Vist : 349 gange
130 point
Dato : 11-05-16 21:54

Vi har som de eneste her på vejen egen badebro, og har tidligere,
med naboers hjælp, haft meget restriktive forbud mod at andre benytter den.

Privat bro,
Ingen adgang for Uvedkommende.

Så sidste år fik en lille dreng fra Sjælland, vist fra byen med Gåsetårnet? lov at fiske fra vor bro,
og da de rejste, kom han med en henrivende tegning af, hvordan han fangede krabber derfra.

En opmuntring for os, og vi har ikke noget imod at andre bruger vor bro,
derfor nu en reduceret advarsel:

Privat bro.
Færdsel på eget ansvar.

Det står også på tysk.

Men så her i dag kom en gæst forbi,
han smed alt tøjet og gik nøgen i vandet fra vor bro.

Det var jo så ikke helt meningen med den øgede frisind,
jeg tror hans penis var lidt større en Trumps?

Men hvordan øger vi nu forbuddet mod at benytte vor bro,
men stadig så fredelige turister her ved gendarm stien kan benytte den??

Kommentar
Fra : poten

Dato : 11-05-16 22:05

UHA da der er mange problemer forbundet med at bo ved Gendarmstien...

Huskede du at invitere din hustru til et kig på mandens penis?

Hvorfra ved du i øvrigt hvor stor Trumps penis er?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-05-16 22:12

Citat
jeg tror hans penis var lidt større en Trumps?
Er du ikke bare misundelig over hans krop og vedhæng?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-05-16 22:40

Moske/ måske ?? tager de fejl af den svenske allemandsret - selv om der står højt og tydeligt står FUCK AF - måske lige netop derfor..de vil prøve dig af, brokkede du dig?

Alle mennesker i DK/ især fra det NYE DK er ikke inde i regler om PRIVATLIVETS FRED - vær glad for de ikke brændte broen af.. VITS - sæt et billede op af en GRIS/SVIN/HUND og de tør ikke bade i samme vand.
Eller luk jeres ? vej af med en bom/ og et skilt med TOLL/ ACTHUNG MINEN - så tror de at de er gået forkert og søger/flygter tilbage hvor de kom fra - DK Told er temmeligt dyrt..stadig VITS

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-05-16 22:42

Citat
vi har ikke noget imod at andre bruger vor bro

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-05-16 22:45

Citat
Privat bro,

Kan man sejle under den også.

Nå, god sommer, trods badegæster - og det med at smide tøjet, er gammelt, prøv vesterhavet (og et kamera) man kan se mange kendte - i følsomme ´stillinger´.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 130 point
Dato : 12-05-16 10:08

Men hvordan øger vi nu forbuddet mod at benytte vor bro,
men stadig så fredelige turister her ved gendarm stien kan benytte den??

Du vender ryggen til!
Det lyder ganske uskyldigt, at manden lige fik lyst til en dukkert, og jeg er sikker på, at det ikke på nogen måde var for at genere eller skræmme dig. Han valgte din badebro, fordi han mente den var afsides, og at han ikke generede nogen ved en hurtig svømmetur! Efter min mening, et friskt påhit.

Glæd dig i stedet over at han nyder at være i og bruge naturen

http://ramsbjerggaard.dk/Naturbeskyttelseslovens%20paragraf%2022.pdf

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-05-16 10:58

Tak for svaret katekismus.