/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Ny patron
Fra : Fynboerne
Vist : 293 gange
100 point
Dato : 03-05-16 09:47

Jeg har lige isat en ny sort/hvid patron i min HP printer. Den har udskrevet et prøveark med godt resultat. Hver gang jeg starter printeren op, kommer den med det samme udskrift. Jeg ved der er et eller andet jeg skal gøre, for at få den til at stoppe med det, men kan ikke huske hvad.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-05-16 11:22

hvad har du trykket på?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-16 11:53

Har du set efter i Printer køén, se nede ved ´uret´ det kan være den skal slettes der.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 03-05-16 13:07

Til marken 84: Jeg har kun tændt printeren.
Jeg har ikke kikket ordentlig efter på det den har udskrevet. Der var jo vist, at den skulle lægges i printeren og derefter trykke på den første knap på printeren. Det står på et sprog som jeg ikke forstår, men nu virker det.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-05-16 14:58

Godt nok - så er problemet formentlig løst...