/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kandu
Fra : mig-selv
Vist : 521 gange
10 point
Dato : 24-04-16 10:46

Er jeg den eneste der syntes at siden er TOTAL langsom - samt man ikke kan sende svar uden at få diverse fejlsider frem.

Citat
Siden fra www.kandu.dk fungerer ikke

www.kandu.dk har ikke sendt nogen data.
ERR_EMPTY_RESPONSE

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 10 point
Dato : 24-04-16 13:16

Siden er også mærkelig her. Halvdelen af teksten mangler, der foregår ubeskrivelige underlige ting på siden

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-16 13:23

Jeps, siden er forhekset - nogle har stjerne og andre intet:
http://peecee.dk/upload/view/458901

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-16 17:18

Godt i siger det, for jeg var ellers begyndt, at spare sammen til en ny router og PC.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-16 17:55

Det er som om at reklamerne på siden bliver indlæst før selve kandu.
Har en masse bøvl med at svare på indlæg, men tilbage knappen og frem igen, så er den der.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-16 20:31

Keine reklamen her - APB

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-16 20:31

øh ABP

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-16 20:53

Heller ikke reklamer? måske derfor man skal have det bøvl - men for mig ser det ud som siden loades 2 gange? og så er jeg heldig hvis jeg kommer hertil.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-16 20:53

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-16 21:02
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-16 00:51

Hos mig er Kandu lige så hurtig/langsom som alle andre sider. Både dag og nat!

Jeg kan da nævne et par sider f.eks. Nyhederne, som hos mig er meget langsommere:

JP, EB og Politiken, men i særklasse Belingske.

Min forbindelse er ok. Mellem 26 og 82 Mbit ..alt efter hvor mange vi er 'på' i vor andelsboligforening. Min gamle computer har dog svært ved at følge med hastigheden (især på grafiksiden) selv om der sidder et 1 Gbit netkort i maskinen. Hva' ka' man også forlange af en 2.4 Ghz Pentium 4, 1GB RAM og XP Pro som styresystem. Nej vel?

Fejl som: http://kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/questionhist.aspx

..har jeg for længst vænnet mig til hver gang jeg poster en kommentar. Sådan har det været i årevis!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-04-16 21:16

Når kandu er nede hjælper det ikke at klage på kandu

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-04-16 22:33

Citat
Hva' ka' man også forlange af en 2.4 Ghz Pentium 4, 1GB RAM og XP Pro som styresystem. Nej vel?

Kan du bruge et par ekstra? med køling på - har en del fra et par gamle maskiner - ellers ryger det til??
Har også en ´lille´ bærbar med ´97 på, den virker fint - men en gammel genstand.
(GRATIS)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-16 07:27

mig-selv -> Det er pænt af dig, men nej tak. Jeg har ingen planer om at opgradere eller udvide min maskinpark lige foreløbig. Iøvrigt har jeg adgang til al den gammel hardware man kan ønske sig
Går min XP Pro som har kørt problemfrit siden 2007 i udu? Så skifter jeg til Ubuntu. Alle data ligger på externe diske så skift af maskine eller operativsystem ikke bliver en katastrofe.

Når økonomien engang bliver mere gunstig end for nuværende, så bliver der indkøbt en 'Raptor' lignende bærbar og de externe IDE og SATA bliver skiftet ud med SSD. Lige i øjeblikket har jeg ikke 20.000 kr en sådan operation kommer til at koste

Iøvrigt tror jeg ikke det vil have den fjerneste indflydelse på lige netop Kandu's hastighed og oppetid.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-04-16 14:42

mig-selv .................. hvad er det for en lille bærbar du har.............

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-16 19:32

En meget gammel genstand? tror du er blevet tilbudt den?? eller var det en anden her inde.
Kan ikke huske ´data´ på den, men dengang var den sikkert LYNHUTIG og med en disk på ? 2!!! et eller andet.. og en ? hukommelse der sikkert er større end min nu til dags.
Den skal have nyt Bios batteri da den ´tæller´ ram hver gang den starter op..
Det er en Compaq og minder om denne:
http://pc-museum.com/gallery/rcm-059-big-Compaq-LTE-Lite.jpg

Citat
Iøvrigt tror jeg ikke det vil have den fjerneste indflydelse på lige netop Kandu's hastighed og oppetid.

Næ, heller ikke herfra, men syntes selv jeg lige havde købt diverse processer og ram til min gamle pc, som også kørte med XP Home - og så er det ´lidt´ ærgeligt at ingen kan eller vil have de gamle dele, og alt det bare fordi jeg skifte til noget andet..

Men er der nogen der vil have det, så skriv en PM, det koster kun Porto

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-16 19:37
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-16 15:01

Jow det er vist den, jeg fik tilbudt.
Det var bare nostalgien som tog overhånd, et kort øjeblik.

Jeg fik også en anden gammel, hvorfra kan jeg ikke huske, som desværre gik i stykker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-05-16 22:29

? tror kun der var win95 på den, mange dage siden jeg havde den startet op - men beholder den, det kan jo være den kommer op i gode ántik pris..

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 01-05-16 22:31

Tak for svaret katekismus.
Og det er vist ikke blevet bedre..

Men det kan jo være at ? reklamer/indtægt er bedre en brugere.