/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lyden forsvandt.
Fra : efaldk
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 23-04-16 12:45

Lyden forsvandt pludselig på min pc. Troede det var højtaleranlægger der var gået kaput, og købte et nyt, men det nye virker heller ikke.
Har for nylig installeret Windows 10, men det har kørt uden problemer i et sytkke tid, så jeg ved ikke om det er det.
Har prøvet at opdatere enhedsdriver og Realtek highdef. audio +Windows Update, men lyden er stadig forsvundet.
Nogen gode råd?

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-16 14:07

Det er ret umuligt at sige noget entydigt til problemet.

Jeg bruger IOBIT til opretning af fejl
https://www.google.dk/?ion=1&espv=2#q=iobit%20advanced

og deres Driver Booster til at opdatere mine drivere - men det skal man jo så prøve sig frem med...

Godkendelse af svar
Fra : efaldk

Dato : 23-04-16 15:11

Tak for svaret marken84.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-04-16 15:31

Velbekomme - det virker forhåbentlig nu?