/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Poul Bendtsen og Thyra Helm
Fra : 2601
Vist : 464 gange
450 point
Dato : 22-04-16 16:08

Hvor bliver Poul Bendtsen og Thyra Helms gift hende??

Poul Bendtsen er født 01 mar 1875 i Vor Frue sogn i Fleskum herred, Aalborg amt og Thyre Helms er født 12 apr 1877 i Sankt Mortens sogn i Støvring herred, Randers amt.

Jeg har en FT. på Thyra fra 1885.
Folketælling - 1885.
København, København (Staden), Frederiksberg Allé (Ulige numre), Frederiksberg, Frederiksberg Alle 25a, Stue tilv, 4,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Henrik Steffens Helms, 49, Gift, Husfader, Skolebestyrer, Esbønderup,Frederiksborg Amt
Ida Vilhelmine Helms, 40, Gift, Husmoder, Ødemark Bromme Sogn,Sorø Amt
Elna Caroline Helms, 15, Ugift, Barn, Korsør
Dagmar Nicoline Helms, 13, Ugift, Barn, Randers
Hannibal Julius Helms, 13, Ugift, Barn, Randers
Thora Helms, 10, Ugift, Barn, Randers
Thyra Helms, 7, Ugift, Barn, Randers
Alvilde Helms, 5, Ugift, Barn, Kjøbenhavn
Ingrid Larson 22, Ugift, Tjenestetyende, Glumsløv i Skaane,Sverrig
Karen Margrete Henriksen, 24, Ugift, Tjenestetyende, Kyndby,Frederiksborg Amt
Ivar Amnitzbøl, 27, Ugift, logerende Stud.juris., Postgaarden ved Aalborg

Jeg har set Frederiksberg Kirkebog i gennem for at se om hun er konfirmeret der, MEN jeg har ikke fundet hende.

De får deres første barn Inger Bendtsen født 01 aug 1907 i Ruds Vedby sogn i Løve herred, Holbæk amt MEN der står intet om hvor de er gift. Han er da Købmand i Ruds Vejby.

Jeg har ledt efter hvor de er gift i Alle Københavnske sogne uden at finde dem.

Nogle der ved noget om dem.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-04-16 17:37

Måske kan han her hjælpe?

http://www.thomsenwhite.com/ancestry/077.html

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-04-16 17:42
Kommentar
Fra : 2601

Dato : 22-04-16 21:48

Til svendgiversen

Må jeg sige dig mange tak for dit forsøg på at hjælpe.

Desvære så var der ikke nogen hjælp.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 22-04-16 21:50

Til katekismus.

Tak for din hjælp.

Desvære så kan jeg ikke se hvornår de bliver gift og hvor.

Jeg har set i Ruds Vejby Kirkebog 1906 men der var de ikke.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 24-04-16 11:01

I FT 1890 er familien tilbage i Jylland

http://www.danishfamilysearch.com/cid12666742

Kommentar
Fra : vith

Dato : 24-04-16 11:26
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 450 point
Dato : 24-04-16 18:05
Kommentar
Fra : 2601

Dato : 24-04-16 23:08

Til vith

Må jeg sige dig mange tak for dine to indlæg som jeg er mejet glade for.

Med venlig hilsen

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 24-04-16 23:09

Tak for svaret katekismus.
Nej mange tak for din hjælp.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 24-04-16 23:59

Altid en fornøjelse at hjælpe