/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Mangler god tekst til afskedsreception
Fra : klanger
Vist : 2919 gange
100 point
Dato : 18-04-16 11:27

Håber en der er mere kreativ en jeg er....

Stopper nu efter flere år i kommune regi (pension) og holder en mindre afskedsreception for mine nærmeste kollegaer.
Nu ville jeg gerne at indbydelsen blev lidt speciel og SJOV da jeg normalt slev er "klovnen", "snakkehovedet" på kontoret, hvor vi b.la arbejder med kommunens hjemmeside.
En der sidder med en god idé?

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-04-16 16:12
Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 19-04-16 22:33

I jeres afdeling er i måske så vant til det digitaliserede Danmark, at det allermest overraskende, du kunne gøre, ville være at sende et gammeldags brev på bøttepapir i bøttekuvert med frimærke og navn og adresse og en håndskreven personlig indbydelse til hver af dem, du gerne vil se. De ville tænke, at de aldrig har set noget lignende. Måske med et foto af dig selv som nyansat og i d ag på indbydelsen. Og så sørg for, at der bliver holdt et par gode taler.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-04-16 22:54

Hvis du plejer, at være lidt selvironisk....................så kunne en tegning hvor du kravler ned af en piedestal, måske gøre lykke, evt. med et pensionsskilt i hånden.

Det ville jeg selv kunne finde på.