/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kender i Klarvinduer?
Fra : Superman1986
Vist : 1714 gange
20 point
Dato : 17-04-16 18:37

Halløj,

Er der nogle herinde som har købt vinduer og døre hos https://klarvinduer.dk/ ?
Det er umiddelbart en Estisk virksomhed med Dansk afdeling, men er mere nysgerrig omkring kvalitet og leveringstid

Jeg skal de næste par år have skiftet en del plasticvinduer og en dør til haven, så man kan da spare en sjat penge ved at benytte dem her, for de synes billige - Umiddelbart.

Anyone?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 17-04-16 19:32

Hvis du går ind på "trustpilot"kan du se,at anmeldernese er rigtig gode.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-04-16 20:40

Desværre er trustpilot ikke specielt pålidelige. Det kan du også læse om JNA vinduer. Det afspejler bare ikke virkeligheden.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-04-16 23:20

Den umiddelbare besparelse kan være rimelig stor, men der er ofte store problemer med at opfylde de danske krav til isoleringsværdien, så i det lqnge løb bliver besparelsen spist op i manglende varmebesparelse.
Jeg har gennem mit arbejde monteret mange forskelige vinduesfabrikater, bla flere forskellige polske mærker.
Generelt er det de østeuropæiske mærker vi har mange reklamationer på og det er ofte et stort problem at få reservedele.
Så nu monterer vi kun danskproducerede vinduer.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-04-16 23:23

At anmeldelserne på trustpilot er gode skyldes udelukkende at firmaerne selv lægger gode anmeldelser ind. Og det er der desværre ingen kontrol med.
Og de dårlige anmeldelser kommer altid til sidst på listen, så man skal huske at kigge helt til ende når man læser dem.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 22-04-16 08:13

Er der ikke en særlig varedeklaration på sådanne importerede vinduer,jeg mener,om de opfylder standardkravene med hensyn til isolering m.m.