/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microseoft Edge
Fra : ehkejser
Vist : 1283 gange
100 point
Dato : 13-04-16 22:52

Hej alle
Min Microseoft Edge virker ikke mere, og jeg får hele tiden denne meddelelse på skærmen.
Denne app kan ikke åbnes
Microseoft Edge kan ikke åbnes med den integrerede administratorkonto. Log på en konto og prøv igen.

Er der nogle der kan hjælpe
Mvh Edvard H. Kejser

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-04-16 11:16
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-16 12:47

EDGE og WIN10 burde virke uden konto tilknyttet - måske du har oprettet en konto til noget andet som gør at EDGE er begyndt at brokke sig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-04-16 19:12

Det koster ikke noget at oprette en konto (eks. ditnavn@outlook.dk) Det er kun hvis du vil købe noget, at det koster penge. Den konto du opretter kan samtidig være en mail adresse som nemt lægges ind i win 10 mailprogram (konvolutten)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-16 20:43

Citat
Det koster ikke noget at oprette en konto

Eller prøv det sidste TIP her inde/ har på ´fornemmeren´ at du har lavet noget der ikke skulle/ burde laves:
http://www.kandu.dk/tip22613.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-04-16 20:51

win 10
Start > alle apps
rul ned til M
der bør Microsoft Edge ligge
højreklik på Edge og vælg fastgør til process linjen

Så er den forhåbentlig tilbage

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 15-04-16 13:42

mig-selv
Det har du nok ret i, tror at jeg har fået en værre virus på min pc
Har skannet for det, hjalp nu ikke

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 15-04-16 23:58

Hej alle sammen
Jeg har måttet starte forfra.....nu virker det

Annuller spørgsmålet
Fra : ehkejser

Dato : 16-04-16 00:00

Hej og tak for jeres gode råd........desværre måtte jeg starte forfra....