/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Køb af campingvogn
Fra : janik
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 13-04-16 17:35

Vi har købt en campingvogn .
Den står ca 120 km herfra og uden plader så jeg skal hente
prøveplader til den .
Skal jeg have en registreringsattest med på motorkontoret for at
få prøveplader til den ??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-04-16 18:15

Ja, tillykke og gode ture i nyerhvervelsen...

Kommentar
Fra : janik

Dato : 13-04-16 18:30

Jeg den ikke jo :)
Det kommer sig af at vi har i nede for at besøge nogen og faldt i snak med nogen
der skulle af med deres så vi skal hente den fredag men skal jeg så hente den attest
enden jeg kan få de prøveplader til den ??

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-16 19:23

Du kan kun hente prøveplade med en registrerings attest i hånden.

Men jeg er da usikker på om det i dag kan gøres digitalt.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 13-04-16 20:15

Kender I noget til camping i forvejen? Det er jo en herlig beskæftigelse, I går ind til, men bedst, hvis der er et vist kendskab fra starten.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-04-16 16:33

I dag er det prøvemærker og ikke skilte . de sndes med posten efter at man har bestilt dem på nettet. Man skal være registreret som ejer for at kunne bestille prøvemærkerne.
Så det nemmeste er at sælgeren bestiller mærkerne, så de er klar når du skal hente vognen. Det sære ved campingvogne er at mærkerne normalt indeholder en ansvarsforsikring, men en campingvogn skal ikke ansvarsforsikres . Det er jo den trækkende bil som skal dække forsikringsmæssigt. sørg for at din bilansvarsforsikring er inkluderet påhæng.

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 14-04-16 17:49

Tak for svaret Eyvind.