/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
TV med 2 indbyggede tunere søges
Fra : 285
Vist : 261 gange
100 point
Dato : 08-04-16 08:59

Nu hvor de analoge TV-signaler slukkes og æraen med video-båndoptagere har fået en ende, leder jeg efter et nyt TV (48-50"), der inkorporerer en optagemulighed, som kan afløse videoen. Jeg er altså ikke interesseret i at tilslutte en 'udendørs' harddisk eller lignende.
Som jeg forstår det, kunne løsningen være et TV med 2 tunere for DVB-C båndet, der muliggør både direkte og timede optagelser på alle tidspunkter af døgnet via USB-stik. TV'et skal altså optage andre programmer end dem, jeg eventuelt sidder og ser, og det skal være ligegyldigt, om kanalerne er kodede eller ej. Derudover har jeg ikke brug for andre fordyrende ting såsom 3D, Netflix, eller SmartTV.
Hvilke konkrete modeller kan I anbefale?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 08-04-16 09:24

Flere modeller af phillips har to tunere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-16 10:46

Men hvis du som jeg, har en ekstern dobbelt digital optager (2 tunere) og et tv med digitaltuner, så kan du også optage 2 programmer og se et 3. program.
Nå sorry det var jo ikke det du ville.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-04-16 16:17

https://www.sony.dk/support/da/product/KDL-40W705C - klarer det fint og fås i "næsten alle" størrelser...

God weekend

Annuller spørgsmålet
Fra : 285

Dato : 31-05-16 10:51

Jeg har desværre ikke modtaget et acceptabelt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål