/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mobil bredbånd til MAC PC
Fra : vedikkealt
Vist : 243 gange
300 point
Dato : 05-04-16 22:12

Hej allesammen.

En nyere HUAWEI "dims" - den hvor SIM kortet sidder i, kan ikke arbejde sammen med en MAC PC...det skulle være noget med at de skulle være kodet med forskellige koder, så ikke alle kan arbejde sammen med en MAC, men nogle kan altså godt.

Der er hentet soft vare der skulle afhjælpe problemet, men det virkede ikke til den vi har, og at skaffe en ny afhjælper nødvendigvis ikke problemet, så hvad er det lige man gør her ?

PCén er ca. 4 - 5 år gammel.

Vi har en gammel - snart kaput - dims til SIM kortet, så noget skal der snart gøres...men hvad ?

Glæder mig til at læse jeres mulige svar.

Venlig hilsen fra vedikkealt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-16 01:46

Køb evt. en router "dims" hvor SIM kortet kan sidde i. Så har du måske en "dims" du kan sætte MAC'en og som trådløst kan tilgå routeren.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 06-04-16 06:39

# bentjuul

Jeg har faktisk 2 routere...af de store der står på bordet - men de er besværlige at have med i en skoletaske

Accepteret svar
Fra : kenwood

Modtaget 300 point
Dato : 06-04-16 07:17

Jeg har et helt nyt modem jeg aldrig har fået brugt, det kan du købe til ½ pris.

http://peecee.dk/upload/view/458459

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 06-04-16 07:18

det fylder ikke meget mere end et kreditkort i lommen.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 06-04-16 15:49

# kenwood

Tak for tilbuddet, men det er også mange penge for en studerende, så vi må satse på en billigere løsning.

Måske dumt spørgsmål..men ved du om det funker til en MAC PC

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 17-04-16 19:47

Tak for svaret kenwood.

Det var så det nærmeste jeg kom en besvarelse på det spørgsmål

Bedste hilsner fra vedikkealt